تایید حمله هکری به سرور‌های بنیاد شهید

  • سیاسی
  • شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۲
    کد خبر :1008534
حمله هکری سرور‌های بنیاد شهید

بنیاد شهید و امور ایثارگران طی بیانه‌ای حمله هکری به سرور‌های آن بنیاد را تأیید کرد.

طی دو روز اخیر اخباری مبنی بر هک شدن سرور‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در فضای مجازی منتشر شد. بر پایه این گزارش، یک گروه هکری بنام بختک مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت و مدعی شد تمام سیستم‌ها، اطلاعات و Backup‌های ستاد مرکزی را حذف کرده است.

همزمان با جا به جایی صورت گرفته در ساختمان ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تغییرات ایجاد شده در زیرساخت‌های حوزه فن آوری اطلاعات، طی روز‌های گذشته سامانه‌های اینترنتی این بنیاد با حملات سایبری رو به رو شد که این حملات در همان دقایق اولیه مورد رصد کارشناسان فنی قرار گرفته و کنترل گردید.

با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان فنی، از خانواده بزرگ ایثارگران تقاضا می‌شود ضمن صبوری برای راه‌اندازی مجدد سیستم‌ها و سامانه‌ها، اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کرده و همچنین از رسانه‌ها تقاضا می‌شود اخبار مربوط به این موضوع را از سوی مبادی رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران مخابره نمایند.

به گزارش تسنیم،سامانه‌های اطلاع‌رسانی و خدماتی پس از بررسی‌های دقیق و اطمینان از امنیت کامل مجدداً در اختیار جامعه ایثارگری قرار خواهند گرفت و روند شفافیت در فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به منوال قبل استمرار خواهد یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید