تاکید نمایندگان مجلس بر آزادی معترضان غیر معاند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۴۶
    کد خبر :956172
شهباز حسن پور

شهباز حسن پور، نماینده مردم سیرجان در مجلس با اشاره به نشست مشترک و غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با مسئولان قوه قضائیه گفت: در آستانه روز مجلس این نشست مشترک برگزار شد ویکی از مسائل مهم و مورد تأکید مجلس یازدهم تعامل با سایر قواست.

وی بیان کرد: با توجه به حوادث اخیر کشور، اکثر قریب به اتفاق نمایندگان از رئیس دستگاه قضا درخواست کردند در خصوص افرادی که در حوادث اخیر براثر هیجانات و یا غفلت به خیابان‌ها آمدند، رأفت اسلامی لحاظ شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از افرادی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند، صرفاً براثر هیجانات این اقدام را انجام دادند و تأکید نمایندگان آن بود که افرادی که براثر هیجانات در اعتراضات شرکت کردند و برای دستگاه قضا محرز شده که آنان معاند نظام نیستند، آزاد شوند و مورد رأفت اسلامی قرار گیرند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: البته برخی از افراد در اعتراضات اخیر از طرف سرویس‌های جاسوسی دشمن هدایت می‌شدند و جیره خوار دشمنان هستند و این افراد باعث شهادت بسیجیان مظلوم و مدافعان امنیت شدند که تأکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس قوه قضائیه و مسئولان دستگاه قضا آن بود که با این افراد که معاند نظام هستند و از دشمن خط می‌گیرند، برخورد قاطع شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید