تاکید جانشین فرمانده ناجا بر لزوم توجه به جزئیات و رفتارها در اجرای ماموریت‌ها

    کد خبر :549341

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه فضای مجازی لجام گسیخته عمل می کند و تاثیر تخریبی بسیاری دارد و بی توجهی به اینها به ما صدمه می زند، گفت: در اجرای ماموریت ها، آموزش و توجه به جزئیات و محیط پیرامونی و رفتارها امری الزامی است.

سردار ایوب سلیمانی در نشست مشترک پلیس امنیت عمومی استان های شمالی کشور گفت: نیروی انتظامی پرچمدار انقلاب، پاسدار امنیت کشور و حافظ نظم، امنیت و آرامش مردم است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، تصریح کرد: با قرار گرفتن انقلاب در مرحله رشد، بالندگی و پیشرفت، دشمنان نظام نسبت به انقلاب حساس تر شده اند و دیری نخواهد پایید که قدرت های جهانی در برابر نظام اسلامی سر تعظیم فرود بیاورند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمنان نظام در سال های 96 و 97 طرح براندازی نظام را داشته اند که با شکست مواجه شد، گفت: برای دشمنان یک راه مانده و آن هم فشار بر مردم است تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند و با فشارهای اقتصادی و افزایش تحریم ها به دنبال شکست مقاومت ملت و مسئولان نظام هستند.

وی خاطر نشان کرد: حیرت انگیز ترین مسئله این است که دشمنان با توجه به هجمه و فشاری که به ملت آوردند هیچ نتیجه ای نگرفتند و هیچ تاثیری این فشارها بر اراده ملت بزرگ ایران نگذاشته است.

جانشین فرمانده ناجا به اشاره به تهدیدات دشمن در چند وقت گذشته، اظهار داشت: دشمن نمی تواند علیه ما تهدید نظامی را عملی کند چون ما در این مرحله به بازدارندگی کامل رسیدیم.

سردار سلیمانی اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی نقش تاریخی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برعهده دارد و در اصل حفظ انقلاب بر دوش این نیرو است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند ” به این مردم خدمت کنید چرا که این مردم قدرشناس هستند و باید عزت و کرامت مردم ما حفظ شود”، گفت: ما امنیت و آرامش را به مردم هدیه می کنیم قدرت صبر و تحمل آنها را افزایش می دهیم، ما یک رسالت عالیه و تاریخی داریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه افزود: اقدامات نیروی انتظامی موجب افزایش اعتماد مردم به حاکمیت می شود و ما باید با اعتقاد به کارها نگاه کنیم که اگر این چنین شود کل کارها عبادت محسوب خواهد شد.

به گزارش مهر،سلیمانی با بیان اینکه امروز فضای مجازی لجام گسیخته عمل می کند و تاثیر تخریبی بسیار فوق العاده ای دارد و بی توجهی به اینها به ما صدمه می زند، گفت: مراقبت از این رفتارها در مواجه با پدیده هایی که رسانه ها و فضای مجازی درست می کنند باید بسیار دقیق، پیچیده و ضروری مورد توجه قرار گیرد، لذا در اجرای ماموریت هایی که داریم، آموزش و توجه به جزئیات و محیط پیرامونی و رفتارها امری الزامی است.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه با بیان اینکه کار با رسانه و فضای مجازی حساس و نیازمند به مراقبت است، اظهار داشت: امسال دشمنان نظام طرح خود را دادند و به دنبال گسترش اباحه گری و کنار گذاشتن ارزش و نماد انقلاب یعنی حجاب هستند که با اجرای مقتدرانه طرح های ناظر و به ویژه طرح تابستانه با آن برخورد خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید