تاکید امام جمعه موقت ورامین بر استفاده جوانان از فضای مجازی

  • سیاسی
  • جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۲۹
    کد خبر :792810

امام جمعه موقت ورامین: طبق خواسته رهبری، جوانان از فضای مجازی برای جلوگیری از بیکاری استفاده کنند

امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز فضای مجازی یک عرصه تعیین‌کننده برای همه است اگرچه بارها گفته شده و گوش شنوایی هم نبوده که هیچ کجای دنیا هیچ عاقلی عرصه فضای مجازی را در اختیار دشمنان نمی‌گذارد.

سید محسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجازی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده از فضای مجازی از جوانان به عنوان افسران جنگ نرم خواستند تا در این فضا امیدآفرینی کرده و از آن برای بصیرت آفرینی، خسته نشدن، تنبلی نکردن و جلوگیری از بیکاری استفاده کند.

وی تصریح کرد: امروز فضای مجازی یک عرصه تعیین‌کننده برای همگان است هر چند که بارها گفته شده و گوش شنوایی هم نبوده، در هیچ کجای دنیا هیچ عاقلی عرصه فضای مجازی را به طور کامل در اختیار دشمنان نمی‌گذارد در صورتی که این فضا می‌تواند توسط افراد و جریانات توانمند به سوی ارزش‌ها حرکت کند.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به جنایات آمریکا علیه بشریت اظهار داشت: یکی دیگر از محورهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان جنایات آمریکا در بمباران اتمی ژاپن، تجاوز شش ساله به مردم مظلوم یمن با حمایت‌های آمریکا و بمباران شیمیایی حلبچه در سال ۶۶ با حمایت‌های آمریکا بود که این کارنامه سیاه و ننگین دولتمردان شیطان‌صفت آمریکا را نمایان می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: امروز تنفر از آمریکا جهان را فرا گرفته و ملت بصیر و انقلابی ایران که از ابتدا آمریکا را شناخته و با تمام توان بر علیه آمریکا ایستادند تا افول و فروپاشی این قدرت استکباری از پا نمی‌نشینند.

وی تاکید کرد: آمریکا، اسرائیل و اروپا باید بدانند انقلاب اسلامی ایران و آزادگان دنیا در پرتو هدایت‌های امام و رهبری در برابر آن‌ها می‌ایستند.

محمودی با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی گفت: از افرادی که خود را برای خدمت در این عرصه به مردم توانمند می‌دانند، درخواست می‌شود تا اگر توانایی خدمت به مردم را دارند داوطلب این عرصه مهم باشند.

وی گفت: مردم نیز باید بدانند که سرنوشت کشور با حضور در انتخابات تعیین می‌شود بنابراین باید ضمن حضور حداکثری در انتخابات، به افراد واجد شرایط رای دهند.

منبع: ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید