تانکر کشنده با ۲۵ تن مازوت در بزرگراه فتح واژگون شد

    کد خبر :986980
تانکر کشنده مازوت بزرگراه فتح

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی تانکر کشنده با ۲۵ تن مازوت در بزرگراه فتح خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی اظهارداشت: ساعت ۰۵:۱۰ صبح امروز و در مسیر محور فتح به غرب لاین کندرو داخل دور گرد پل دپو یک دستگاه تانکر کشنده با بار ۲۵ تن مازوت، به علت خستگی و خواب آلودگی راننده، با رفیوی وسط برخورد می‌کند.

وی گفت: پس از این برخورد تانکر از مسیر اصلی معبر بزرگراهی خارج و واژگون می‌شود به نحوی که لاین کندرو و دورگرد این مسیر را کاملاً مسدود می‌کند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: تیم‌های منطقه ۲۱ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و نسبت به ایمن سازی محدوده اقدام و تیم‌های آتش نشانی و اورژانس جهت انجام اقدامات ایمنی و انتقال راننده مصدوم در محل حاضر شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین با توجه به شدت حادثه شاهد ترافیک بودیم که با ایجاد محدودیت مقطعی ترافیک کنترل و با استفاده از جرثقیل سنگین، این تانکر به کنار راه کشیده شد و عوامل و شهرداری تهران درحال پاکسازی محل و تیم‌های راهور نیز مشغول روان سازی ترافیک گردیدند.

به گزارش مهر، سرهنگ شریفی توصیه کرد: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل نمایند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین که در ساعات شب مشغول فعالیت هستند قبل از شروع کار استراحت کافی داشته باشند و در هر لحظه احساس خستگی و خواب بر آنها غلبه کرد در یک محل امن توقف پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید