تاریخ عرضه اپل واچ سری 7 مشخص شد

    کد خبر :850667

شرکت اپل اگرچه ساعت اپل واچ سری 7 را اوایل سپتامبر معرفی کرد اما عرضه آن همچنان با تاخیر رو به رو است و در نهایت به تازگی تاریخ دقیق عرضه اپل واچ سری 7 توسط Apple مشخص شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– طبق اعلام اپل این ساعت از 15 اکتبر در فروشگاه‌های این شرکت قابل تهیه است و افراد می‌توانند آن را به سادگی خریداری کنند. بدون شک باید اپل را به‌عنوان بزرگ‌ترین و قدرتمندترین برند در دنیای تکنولوژی دانست. این برند معروف هر ساله محصولات جدیدی را به بازار عرضه می‌کند و امسال هم هواداران خودش را ناامید نکرده است. برند اپل این بار از جدیدترین ساعت هوشمند خودش، یعنی اپل واچ 7 رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند جدید اپل بدون شک می‌تواند دنیای ساعت‌های هوشمند را زیر و رو کند. وجود قابلیت‌های متنوع در Apple Watch Series 7 ما را بر آن داشت که به معرفی این ساعت فوق‌العاده بپردازیم.

اپل واچ 7 را بدون شک باید بلندترین قله‌ای که یک ساعت هوشمند می‌تواند به آن دست پیدا کرد، دانست. این ساعت مچی جدیدترین ساعت هوشمند اپل است که نسبت به مدل‌های قبلی خودش صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، طراحی زیباتر، روکش بادوام‌تر و شارژ سریع‌تری دارد. ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ در تاریخ 7 سپتامبر 2021 به بازار معرفی شده است. تاریخی که شرکت اپل همیشه در آن، محصولات جدید خودش را رونمایی می‌کند.

Apple Watch 7 دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خیره‌کننده‌ایست که شاید در هیچ اسمارت واچ دیگری نتوانید مانند آن را پیدا کنید. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به سنسورهای متعدد سلامتی، صفحه‌نمایش همیشه روشن، قابلیت اتصال به گوشی‌های همراه، طراحی زیبا، بندهای حرفه‌ای و … اشاره کرد.

اگر به اپل واچ 7 نگاه کنید، اولین نکته‌ای که توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد طراحی آن است. با اینکه شکل اصلی ساعت‌های هوشمند اپل تغییری نمی‌کند، اما این بار در سری ۷ اپل واچ ما شاهد یک صفحه‌نمایش مربعی و گرد شکلی هستیم که از نسخه‌های قبلی 1 میلی‌متر بزرگ‌تر است. Apple Watch Series 7 در دو نسخه 41 و 45 میلی‌متری به بازار عرضه شده است. نکته جالب‌ توجه این است که این ساعت جدید اپل، به ‌راحتی با هر مچ دستی تنظیم خواهد شد.یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ساعت مچی، وجود یک صفحه‌نمایش همیشه روشن است. ازاین‌رو دیگر نیازی نیست تا زمانی را صرف صبر کردن و انتظار جهت روشن شدن صفحه‌نمایش سپری کنید. از سویی دیگر صفحه‌نمایش اپل واچ7 به ‌گونه‌ای طراحی شده است تا حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز توانایی خوانده شدن داشته باشد. شرکت اپل مشکل بزرگ کاربران در هنگام استفاده از ساعت‌های هوشمند که همانا کوچک بودن فونت نوشته‌ها در صفحه‌نمایش بوده است را در این مدل برطرف کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید