سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت:

تاریخ شفاهی بیمه درمان تدوین می‌شود

    کد خبر :660289

سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت گفت: تدوین تاریخ شفاهی بیمه درمان با عنوان گنجینه بیمه سلامت در دستور کار قرار دارد.

 

علی شجاعی در مراسم هفته پژوهش که ازسوی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت برگزار شد، افزود: پژوهش در سازمان بیمه سلامت ایران مربوط به سال ها قبل است و این بحث در اساسنامه سازمان نیز آمده است. در سال ٩٦ مرکز مطالعات به مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت تبدیل شد و به مسیر خود ادامه می دهد.

 

وی ادامه داد: از ابتدا به صورت مسئله محور و حل مسائل بیمه سلامت کار خود را درمرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت آغاز کردیم. مسائل شناسایی شده و کتابی نیز در این راستا تدوین شد. ٤٥ مسئله شناسایی شد و ١١٢ راهکار برای آنها ارائه شد. البته در سال های گذشته بیش از ٣٥٠ مطالعه انجام شده بود.

 

شجاعی بیان کرد: برنامه ٥ ساله استراتژیک برای مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت تدوین شد وهم اکنون بر اساس برنامه پیش می رویم. در حال حاضر ١٧ تفاهم نامه جاری و ٩ تفاهم نامه در حال اقدام داریم.

 

وی ادامه داد: امسال ارتباط یک طرفه بیمه سلامت با مشتریان خود را دو طرفه کردیم و برای این کار پرسش نامه ای تدوین و آماده شد.

 

سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت گفت: سال گذشته ١٢ میزگرد تخصصی داشتیم و در سال جاری نیز تاکنون ١٠ میزگرد برگزار شده است.

 

شجاعی اظهار داشت: مباحث تشویقی جهت حفظ و ارتقای سلامت بیمه شدگان و اصلاح سبک زندگی در دستور کار مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت قرار دارد تا بیمه شدگان برای حفظ سلامت خود تلاش کنند و مباحث تشویقی نیز برای آنها در نظر گرفته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید