از دیروز گزارشهای متعددی منتشر شد که نشان می‌داد تاتنهام که احتمال جدایی هری کین و پیوستنش به بایرن مونیخ را بالا می‌داند برای جانشینی او به فکر جذب مهدی طارمی ، ستاره ایرانی پورتو افتاده است.

روزنامه آبولا در پرتغال در گزارشی مدعی شد این شایعات واقعیت دارد ولی آینده طارمی و انتقال احتمالی او به تاتنهام در حال حاضر به ژرژ مندس، ایجنت مشهور پرتغالی وابسته است. مدیر برنامه‌هایی که سالها است با بزرگترین ستاره‌های فوتبال اروپا کار کرده و برای نمونه مدیریت برنامه‌های کریستیانو رونالدو را به عهده داشته است.

این روزنامه می‌گوید مندس اولین پیشنهاد برای طارمی را به پورتو ارسال کرده است. مبلغ این پیشنهاد ۲۴ میلیون یورو بوده است. اما مدیران ارشد پورتو و به خصوص پینتو دا کاستا برای واگذاری مهاجم ایرانی‌شان دست کم خواهان دریافت پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی هستند.

آبولا می‌گوید در حالیکه مذاکرات پورتو و ژرژ مندس ادامه دارد در این شکی نیست که چهارشنبه آینده در سوپرجام پرتغال طارمی برای تیم کنسیسائو به میدان خواهد رفت. دیداری که بین پورتو و بنفیکا برگزار خواهد شد.

این روزنامه پرتغالی می‌گوید طارمی در گذشته بارها از علاقه خود برای بازی در انگلیس صحبت کرده و حالا فرصت بزرگی برای او فراهم شده که به این آرزویش برسد. اما از سوی دیگر اف‌سی پورتو نمی‌خواهد ستاره ایرانی‌اش را به راحتی از دست بدهد و از سوی دیگر حالا که مدیران تاتنهام به سخت‌گیر بودن در مذاکرات مشهور شده‌اند پورتو می‌خواهد در مقابل آنها سخت‌گیرانه مذاکره کند.