«بی سرزمین» تورج اصلانی در آمریکا

    کد خبر :857653
«بی سرزمین» تورج اصلانی در آمریکا

فیلم سینمایی «بی سرزمین» سومین ساخته بلند تورج اصلانی در اولین نمایش جهانی خود در سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سینه‌کوئست» آمریکا به روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «بی سرزمین» (Landless) به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی تورج اصلانی، تولید کمپانی سینمایی «ماد مووی» و محصول مشترک «ره‌ز هه‌لکه‌وت ره‌شید» از اقلیم کردستان عراق، در نخستین اکران جهانی خود، در بخش «چشم انداز سینمای جهان» در سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سینه‌کوئست» Cinequest آمریکا که از جمله جشنواره‌هایمورد تأیید آکادمی اسکار است به روی پرده می‌رود.

پخش بین‌المللی این اثر سینمایی، به عهده شرکت «تصویر گستر الهه پارسی» (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت است.

جشنواره بین‌المللی فیلم «سینه‌کوئست» گفته می‌شود با تمرکز بر نوآوری‌های خلاقانه تکنولوژیکی برای زندگی بهتر مردم جهان و یکی از برجسته‌ترین جشنواره‌های کشف فیلم‌های خلاقانه به شمار می‌رود، در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ به صورت آنلاین برگزار شد.

سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سینه کوئست» با مدیریت «هالفدان هووسی» و ریاست «کاتلین پاول» و با شعار «آفرینش نوآوری و توانمندسازی» به صورت آنلاین و برخط از روز‌های ۱۳ تا ۲۳ آبان ماه جاری (۴ تا ۱۴ نوامبر ۲۰۲۱) در «سیلیکون والی» در شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا در کشور آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در فیلم سینمایی «بی سرزمین» ساخته تورج اصلانی کارگردان سینمای ایران، ترکیبی از بازیگران سرشناس کشور‌های ترکیه، سوریه، عراق و اقلیم کردستان در آن، به چهار زبان کُردی، ترکی، عربی و فارسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید