بی توجهی راننده خودرو سواری به دستور پلیس به قیمت جانش تمام شد

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰
    کد خبر :806580
بی توجهی راننده خودرو سواری به دستور پلیس

فرمانده انتظامی دیلم استان بوشهر گفت: بی‌توجهی راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق به دستور ایست پلیس و اقدام وی برای زیر گرفتن مامور انتظامی باعث شد تا بصورت اتفاقی کشته شود.

سرهنگ رضا اسماعیلی روز یکشنبه در این ارتباط افزود:ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کنترل و رصد محورهای ارتباطی خاکی منتهی به استان خوزستان منطقه را برای جولان دادن خودروهای حامل کالای قاچاق ناامن می‌کنند.

وی گفت: در این ارتباط ماموران این فرماندهی روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های خاکی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بسیار بالا در حال حرکت بود و در انتهای مسیرهای خاکی قصد ورود به جاده را داشت دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی دیلم افزود: راننده خودروی حامل کالای قاچاق که بدون توجه به دستور توقف پلیس در محور خاکی و صعب العبور با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت بود با تیراندازی ماموران متوقف شد.

به گزارش ایرنا، وی با تاکید براینکه نوع رانندگی راننده خودرو، ظن ماموران را به قاچاق مواد مخدر معطوف کرد، گفت: راننده با وجود دستور ایست از جانب ماموران پلیس، بدون توجه اقدام به حرکات خطرساز و قصد زیر گرفتن یکی از نیروهای فرماندهی را داشت که طبق قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک چند تیر هوایی، لاستیک خودرو تحت تعقیب را هدف قرار داد اما به دلیل پستی و بلندی‌های جاده خاکی و تغییر مسیر ناگهانی خودرو فراری، یک گلوله بعد از برخورد با بدنه خودرو، کمانه و به راننده آن اصابت کرد.
اسماعیلی ادامه داد: ماموران انتظامی سریع راننده را توسط تیم پزشکی اورژانس به بیمارستان انتقال دادند اما به علت شدت جراحات وارده جان باخت.
فرمانده انتظامی دیلم با ابراز تاثر و تاسف به دلیل وقوع این حادثه گفت: جزئیات وقوع این حادثه در دست بررسی است.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم از این خودرو شماری مجسمه‌های تزئینی قاچاق کشف شد.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قراردارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید