بی بی سی فارسی برنامه کودک پخش می‌کند

    کد خبر :558583

محمد سرشار مدیر شبکه کودک و نوجوان سیما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود مطلبی در خصوص اقدام جدید بی‌بی‌سی فارسی در ساخت برنامه برای کودکان ایرانی به اشتراک گذاشت و تأکید کرد جنگ دشوارتری در پیش است و شبکه کودک و نوجوان در کنار خانواده‌ها برای این جبهه جدید آماده خواهد شد.

محمد سرشار در اینستاگرام نوشت:

این اقدام بی‌بی‌سی علیه ایران سه جنبه دارد:

۱_ شبکه‌های فارسی‌زبان کودک در جذب مخاطب شکست خورده‌اند و در سه سال اخیر، دچار ریزش شدید مخاطب شده‌اند. آنگونه که با موفقیت‌های شبکه کودک سیما، سردمدار این جنگ نیابتی یعنی جم جونیور، یک ریزش نه درصدی مخاطب را تجربه کرده.

۲_ جنگ دشوارتری در پیش است.

بخش کودک بی‌بی‌سی‌فارسی حریف قدری برای شبکه کودک خواهد بود چرا که روی یکی از بزرگترین و قویترین آرشیو‌های برنامه‌سازی کودک دنیا یعنی سی‌بی‌بیز (خردسال) و سی‌بی‌بی‌سی (کودک) نشسته و با دوبله این گنج بزرگ، سال‌ها تجربه آن‌ها را با خود حمل می‌کند.

۳_ راه‌اندازی بخش کودک مقدمه راه‌اندازی شبکه بی‌بی‌سی کودک فارسی‌ زبان خواهد بود و این جنگ نرم رسانه‌ای علیه کودکان ما، ابعاد وسیع‌تری پیدا خواهد کرد.

به یاری خداوند ما در شبکه کودک در کنار خانواده‌ها، برای این جبهه جدید آماده خواهیم شد. امیدوارم بزرگانی هم که باید پشتیبان مجاهدان فرهنگی و والدین خط مقدم این نبرد باشند؛ حمایت‌های خود را بسیار بیشتر کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید