بی ام و i5 مدل 2024 برای بازار چین معرفی شد

    کد خبر :1013752
بی ام و i5

بی ام و در ماه می امسال از سری 5 جدید برای بازارهای آمریکای شمالی و اروپا رونمایی کرد و این خودروساز اکنون نسخه سدان پریمیوم را برای بازار چین معرفی کرده است.

بازتاب- همراه با سری 5 مدل 2024، خودرو i5 جدید نیز با برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازار چین از راه رسید و هر دو مدل در کارخانه دادونگ که توسط سرمایه‌گذاری مشترک BMW-Brilliance اداره می‌شود، مونتاژ خواهند شد.

بی ام و i5

با طول 199.2 اینچ، سری 5 مدل 2024 در حال حاضر طولانی‌تر از مدل قبلی است، اما برای چین، این سدان تنها به عنوان یک مدل فاصله بین دو محور بلند به فروش می‌رسد. متأسفانه، BMW اطلاعاتی در مورد ابعاد آن ارائه نمی‌دهد، اما با توجه به اینکه نسل قبلی سری 5 ال آی حدود 5.1 اینچ طولانی‌تر از مدل استاندارد بود، نسخه 2024 احتمالاً حدود 204 اینچ طول دارد.

افزایش طول بر فاصله بین دو محور خودرو تأثیر مثبت می‌گذارد و در نتیجه فضای پای بیشتری برای سرنشینانی که در عقب نشسته‌اند به دنبال خواهد داشت. این تنها پیشرفت نسبت به سری 5 استاندارد نیست، اما نسخه چین همچنین دارای یک صفحه نمایش پانوراما 31.1 اینچی با وضوح 8K و اتصال 5G است که از سری 7 لوکس الگو گرفته است. سایر ویژگی‌های موجود برای مدل احتراقی و برادر تمام برقی آن شامل کنترل آب و هوای چهار منطقه‌ای و سیستم صوتی پریمیومی Bower & Wilkins می‌شود.

 

بی ام و i5

 

مدل چینی نیز در بیرون طراحی متفاوتی ندارد. بی ام و سعی کرده تغییر بسیار محدودی برای نسخه چینی تدارک بیند تا بتواند نظر مخاطبان این کشور را جلب سازد. مدل برقی نیز به جای درب باک بنزین، دارای درب شارژ است. بی ام و به زودی خانواده سری 5 جدید را در چین به فروش خواهد رساند. از زمان شروع تولید داخلی این سدان، بیش از دو میلیون دستگاه به مشتریان تحویل داده شده است. تنها از سال 2020 تا 2022، حدود 530000 خودرو در این کشور به مشتریان فروخته شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید