در برنامه من و شما اعلام شد

بیژن امکانیان و شقایق دهقان؛ داوران «استندآپ»

    کد خبر :221395

شقایق دهقان براى اولین بار در من و شما اعلام کرد که این روز‌ها مشغول داورى در زمانى براى خندیدن است و در این برنامه در کنار بیژن إمکانیان، محمدرضا هدایتی و سحر ذکریا به امر داورى مشغول است.
خبرگزاری صبا: شقايق دهقان با حضور در برنامه من و شما روبروى آرش ظلى پور نشست. وى در ابتداى گفت و گو درباره شايعه اى كه با عنوان اعتياد اين بازيگر مطرح شده بود گفت: من هرگز اعتياد نداشتم و از شنيدن اين شايعه خيلى تعجب كردم، من در قسمتى از مصاحبه ام با يكى از سايت ها درباره نقش معتادى كه در تئاتر خانم نازيار عمرانى داشتم صحبت كردم و همان قسمت پخش و اين شايعه مطرح شد.

او ‌با قاطعیت اعلام کرد که علاقه ای به باز کردن صفحه شخصی ندارد و افزود: شهامت اینکه مرتب در کامنت ها قضاوت شوم را ندارم و از این فضا خوشم نمی آید. وی در پاسخ به این سوال ظلی ‌‌‌پور مبنى بر اينكه چقدر با كار همسرش درباره بهنوش بختيارى موافق است بيان كرد: آن روز واقعا مهراب بعد از خنده و سرفه زياد كارش به بيمارستان كشيد و اين اصلا ربطى به بهنوش و آن ويدئوي تبليغاتى كه از او پخش شد نداشت و ما با بهنوش دوست هستيم و مهراب هم پس از آن اعلام كرد كه اصلا منظورش با بهنوش نبوده است.

اين بازيگر در پاسخ به اين سوْال كه چقدر از اختلاف برادران قاسم خانى با مهران مديرى در طول اين سال ها متضرر شده است گفت: بگذاريد صادقانه بگويم كه آن اتفاق باعث شد كه من از زير سايه و نام ايشان بيرون بيايم چون هربازيگرى كه جزو تيم ايشان شود ثابت مي ماند و حتى اگر كار هم نكند همه او را به نام بازيگر آقاى مديرى مي شناسند، اما من خودم را مستقل كردم.

وى ادامه داد: در همه جاى دنيا اين اتفاق پيش مي آيد كه أز يك جايى به بعد برخى تيم ها از هم جدا شوند و اين جدايى برادران قاسم خانى از مهران مديرى خيلي اتفاق عجيبي نبود.

شقايق دهقان درباره نقش شيرزاد و خاطرات مربوط به اين نقش نيز صحبت كرد و همچنين احتمال ساخت فصل دوم اين مجموعه را خيلى پايين دانست و درباره عدم حضورش در ليسانسه ها گفت: براي بازي در ليسانسه ها به من پيشنهادم نشد!

وى براى اولين بار در من و شما اعلام كرد كه اين روزها مشغول داورى در زمانى براى خنديدن است و در اين برنامه در كنار بيژن إمكانيان ، محمدرضا هدايتي و سحر ذكريا به امر داورى مشغول است.

او در پايان درباره جراحى احتمالى بيني اش گفت: اگر صورت از حالت طبييعى خارج نشود گاردى در برابر عمل هاي زيبايي ندارم و خيلي از افراد به من ميگفتند كه چرا بيني ات را عمل نميكني اما از يك جايي ديگر حتى به آن فكر هم نكردم.

من و شما با تهيه كنندگى هادى قندى ، اجراى آرش ظلى پور و نويسندگى دنيا خمامى جمعه ساعت ١٤ و بازپخش آن ساعت ٢٤ روى آنتن ميرود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید