بیش از هشت تن مواد مخدر در مرز سیستان کشف شد

    کد خبر :637893

فرمانده مرزباني ناجا از کشف 8 تن و 500 کیلو انواع موادمخدر و دستگیری 8 نفر قاچاقچی توسط مرزبانان در مرزهای سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار “قاسم رضایی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان سیستان و بلوچستان در 48 ساعت گذشته با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها، از ورود اعضای یک باند کلان قاچاق مواد مخدر به کشور از مرزهای پاکستان مطلع شدند.

 

وي تصریح کرد: مرزبانان پس از رويارويي با سوداگران مرگ با واكنش سريع و موضع گيري مناسب در درگيري با قاچاقچيان، آنان را زمین گیر کردند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان در دو عملیات جداگانه مقدار 8 تن و 500 كيلوگرم انواع موادمخدر شامل 6 تن و 459 کیلوگرم ترياك ، 2 تن و 5 كيلوگرم مرفين ، 26 کیلوگرم حشیش ، 5 کیلوگرم هروئین ، 5 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان كشف کردند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ علاوه بر دستگیری 8 قاچاقچی، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، بی سیم و خودرو از سوداگران مرگ نیز کشف شد.

 

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌هاي مرزبانان استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مرزداران با همکاري دلسوزانه دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي استان و همچنين حمايت هاي بي دريغ مرزنشينان عزيز، مناطق مرزي سيستان و بلوچستان را براي فعاليت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنيت، ناامن كرده و با هرگونه تجاوز به مرزهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مقتدرانه برخورد می کنند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید