بیت کوین به زیر 67 هزار دلار سقوط کرد

    کد خبر :1059405
بیت کوین

ارز دیجیتال مرجع و نخست بیت کوین در هفته‌های گذشته سیر صعودی داشته اما گویی این هفته روند نزولی به خود گرفته است.

بازتاب- در 24 ساعت گذشته قیمت‌ اکثر ارزهای دیجیتال کاهشی شد، زیرا بازار کریپتو چیزی را که کارشناسان آن را «چرخش نزولی» می‌خوانند، تجربه کرد. بیت کوین در روز سه شنبه 2 آوریل 1.24 درصد از دست داد. با این کار، ارزش دارایی به 66102 دلار کاهش یافت. تحلیلگران بازار 67000 دلار را نقطه قیمتی حیاتی برای BTC می‌دانستند، که انتظار می‌رفت فراتر از آن، دارایی به راحتی افزایش یابد، اما اکنون که بیت‌کوین به زیر این ارزش رسیده است، تحلیلگران نگرانند که بیت‌کوین ممکن است بیشتر به پایین‌تر سقوط کند.

در 24 ساعت گذشته، بازار چرخشی نزولی داشت. بیت کوین در حال حاضر زیر 20 EMA D معامله می شود که نشان دهنده احساسات نزولی است. تیم تحقیقاتی CoinDCX در اظهار نظر درباره وضعیت بازار گفت:

توجه به جریان‌های ورودی ETF BTC و اعلامیه‌های اقتصاد کلان ایالات متحده در روزهای آینده خواهد بود.

اتر در روز سه شنبه کاهش 3.71 درصدی قیمت را منعکس کرد. ارزش معاملاتی فعلی آن روی علامت 3270 دلار است. در 24 ساعت گذشته، ارزش ETHبیش از  125 دلار کاهش یافته است.

ETH پس از رسیدن به بالاترین قیمت اخیر 4093 دلار، شاهد یک اصلاح شدید بود و قیمت ها تقریباً 25 درصد کاهش یافت. معامله گران همچنان در گمانه زنی‌های مربوط به تایید احتمالی ETF اتر در ماه می غوطه ور هستند. باید منتظر ماند تا مشخص شود بیت کوین به چه سطحی خواهد رسید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید