بیات: انتقال رضایی برنامه‌ریزی‌شده نبود/ انتقادهای هواداران شارلوا را درک می‌کنم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲
    کد خبر :355523

مدیرعامل ایرانی باشگاه شارلوای بلژیک به انتقادهای هواداران این تیم بابت انتقال ملی‌پوش ایرانی به کلوب بروژ واکنش نشان داد.

کسب 3 امتیاز از 5 بازی فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک شروع خوبی برای تیم شارلوا نیست. تیمی که در دور مقدماتی فصل گذشته این رقابت‌ها رتبه دوم را به دست آورده بود. باشگاه شارلوا هفته گذشته کاوه رضایی، مهاجم ایرانی خود را با انتقال به کلوب بروژ از دست داد که انتقادهای گسترده‌ای هواداران را نیز به دنبال داشت.

مهدی بیات در این رابطه می‌گوید: تصور نمی‌کردیم که کاوه رضایی از شارلوا جدا شود اما کلوب بروژ پیشنهاد مالی موردانتظارمان را روی میز گذاشت. حالا باید سخت کار کنیم تا خسارت فنی از دست‌دادن کاوه رضایی جبران شود و به دنبال مهاجمان دیگری باشیم.

به گزارش تسنیم ،مدیرعامل باشگاه شارلوا در واکنش به انتقادهای هواداران هم گفت: این واکنش‌ها را درک می‌کنم اما این هم بخشی از فوتبال است. باشگاه شارلوا به غیر از کاوه رضایی بازیکنی را نفروخت. دیگر تیم‌های بلژیکی بازیکنان زیادی را فروختند اما برای ما کاوه رضایی نخستین بازیکن فروشی بود. این اتفاق خوبی است.

کاوه رضایی هفته گذشته با عقد قرارداد 4 ساله به ارزش 5 میلیون یورو راهی کلوب بروژ شد. شارلوا هم‌اکنون 2 بازیکن دیگر ایرانی شامل علی قلی‌زاده و امید نورافکن را در اختیار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید