بوکسور سابق تیم ملی یک شبه بازیگر شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۹:۱۱
    کد خبر :899987
بوکسور سابق تیم ملی یک شبه بازیگر شد

بوکسور سابق تیم ملی به بازیگری روی آورده است، او شاگرد اشکان خطیبی شده و امیدوار است به‌زودی در عالم سینما جابیفتد.

احسان روزبهانی تنها بوکسور المپیکی ایران در المپیک ریو پس از مدت‌ها دوری از رینگ بوکس، ناگهان در یک‌سریال نمایش خانگی دیده شد! روزبهانی در چند وقت اخیر انتقادات بسیار تندی علیه فدراسیون داشته. او معتقد است سرمربی تیم ملی برای اینکه خودش دیده شود روزبهانی را با ترفندهای مختلف از تیم ملی دور کرده است. او در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: «می‌خواستند نامم را از ذهن مردم پاک کنند اما خدا نخواست و مردم از این پس مرا در سریال و فیلم‌ها خواهند دید.»

*چه اتفاقی در زندگی احسان روزبهانی رخ داد که از رینگ بوکس به سمت بازیگری آمد؟

مرا از ورزش انداختند بیرون و حذفم کردند. ولی نمی‌دانستند که همه‌چیز دست آن بالاسری است. خدا خواست بار دیگر بین مردم و خانواده‌ها باشم، حالا نه به‌واسطه ورزش.

*چه‌کسی می‌خواست احسان روزبهانی را حذف کند؟

سرمربی تیم ملی. رئیس فدراسیون که اختیاری از خودش ندارد، همه‌چیز دست سرمربی تیم ملی است.

*یک مدتی هم به اردوی تیم ملی دعوت شدی و رفتی. آن موقع مشکلی نبود؟

آن موقع به من احتیاج داشتند. هزارتا انتخابی برایم گذاشتند ولی وقتی دیدند من همه را می‌برم آمدند گفتند بیا خداحافظی کن و به‌عنوان مربی در اردوی تیم ملی باش. آخر هم که همه دیدند من را چطور کنار گذاشتند. بروید از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بپرسید که چه اتفاقی افتاد. چگونه مرا دعوت کردند و چگونه کنارم گذاشتند.

*دقیقا چه مشکلی بین شما و سرمربی تیم ملی وجود دارد؟

من باشم استکی دیده نمی‌شود. او محتاج دیده شدن است!

*به‌هرحال شما با سابقه و عناوینی که در بوکس کسب کرده‌اید خیلی می‌توانید به بوکسورهای جوان کمک کنید. خودت به‌کار مربیگری علاقه داری؟

من عاشق بوکس هستم و سال‌ها در این رشته فعالیت کرده‌ام. دوست دارم تجربیاتم را در اختیار جوان‌ترها قرار دهم ولی به زور که نمی‌شود. خیلی‌ها دوست ندارند اسمی از احسان روزبهانی باشد. مردم مرا با بوکس می‌شناسند و همیشه به من لطف داشتند. هم‌اکنون هم یک باشگاه داریم که در آن به‌کار مربیگری مشغول هستم. من قلبم برای پیشرفت بوکس می‌تپد ولی بعضی‌ها دوست دارند هیچ‌کس نباشد تا آنها دیده شوند. آنها دنبال پیشرفت بوکس و بوکسورها نیستند.

*چه شد که در سریال «راز بقا» بازی کردی؟

توسط دوست خوبم بهرام افشاری برای یک سکانس به آقای سعید آقاخانی معرفی شدم. قرار بود در سکانسی با بهرام افشاری بوکس کنم. فیلمبرداری که شروع شد آقای آقاخانی به من گفت دوست داری بازی کنی؟ گفتم بله! همین شد که دیگر حضورم در این سریال جدی‌ شد. از قسمت پنجم نقشم پررنگ‌تر می‌شود و وارد داستان می‌شوم.

*در همین ۴ قسمتی هم که منتشر شده نقش کمی نداری.

بیشتر در رینگ بوکس هستم ولی در قسمت‌های آینده دیالوگ دارم و بازی می‌کنم.

*بیرون برخوردها چطور است؟ مردم بازی‌ات را دوست داشته‌اند؟

مردم همیشه به من لطف داشته‌اند. تا حالا که نقشم کم بوده ولی در آینده با پررنگ شدن نقشم امیدوارم مردم هم دوست داشته باشند.

*می‌خواهی کار بازیگری را ادامه بدهی؟

خودم که خیلی دوست دارم. هم مطالعه در این خصوص را شروع کرده‌ام و هم کلاس می‌روم. به آینده امیدوارم، حالا ببینیم چه پیش می‌آید.

*کلاس بازیگری می‌روی؟

بله پیش آقای اشکان خطیبی می‌روم.

*پس امید داری روزی مثل پژمان جمشیدی شوی؟

اگر سینما من را بخواهد خودم که خیلی دوست دارم در این حرفه فعالیت کنم.

همشهری‌آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید