بوستر پمپ چیست؟

    کد خبر :994158

بوستر پمپ یکی از ابزار ها و تجهیزات مورد نیاز برای زندگی متمدن شهری است که شرایط بسیار مطلوبی را در شهرهای بزرگ به وجود می اورد و به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که میدانید ساختمان های بسیار مرتفع، برج ها و آپارتمان ها تماما به آب نیاز دارند و باید آب مورد نیاز برای انها به خوبی تامین شود تا ساکنین این سازه ها امکان دسترسی به آب را داشته باشند. حال با توجه به آنکه در این سازه ها آب باید به صورت سربالایی به بالاترین بخش های ساختمان منتقل شود، این پرسش ایجاد می شود که چگونه میتوان فشار آب کافی و لازم را در قسمت های بالایی برج و ساختمان ایجاد کرد.

در پاسخ به این پرسش باید گفت که بوستر پمپ به عنوان دستگاهی شناخته می شود که این عملیات را انجام می دهد و فشار آب کافی برای سازه های مختلف مرتفع را تامین می کند. در واقع این دستگاه با هدف آبرسانی و نگه داشتن سطح دبی آب در شرایط مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت عدم استفاده از آن در شهرهای بزرگ نظیر: تهران مشکلات زیادی به وجود می آیند و زندگی مردم با مشکلات رو به رو می شود. به همین دلیل خرید بوستر پمپ موضوع بسیار پر اهمیتی نیست که باید حتما آن را مد نظر داشت و بهترین انواع آن را برای کاربرد های متفاوت مورد استفاده قرار داد.

خرید بوسترپمپ پایا گسترش

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ که به آن بوستر پمپ آبرسانی نیز می گویند، دستگاهی است که متشکل از چندین پمپ موازی است و عملکرد آن از طریق یک تابلوی کنترل تحت فرمان قرار می گیرد تا به کمک آن بتوان سطح دبی آب را در ساختمان ها و مراکز مختلف دیگر در بازه و رنج مطلوب نگه داشت تا امکان دسترسی به آب در این سازه ها وجود داشته باشد.

بوستر پمپ خانگی چیست؟

بوستر پمپ خانگی در واقع همان بوستر پمپ آبرسانی است که از چندین الکترو پمپ تشکیل شده است و به صورت موازی عمل می کند تا میزان آب مصرفی و فشار وارد شده به سیستم را تامین نماید. از آنجایی که بوستر پمپ در انواع و قدرت های متفاوتی تولید می شود، معمولا به نوعی از آن که در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد، بوستر پمپ خانگی می گویند.

بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر چیست؟

بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر نوعی دیگر از بوستر پمپ است که با استفاده از هوش مصنوعی دبی آب را انجام می دهد و آن را با فشار ثابت در دسترس قرار می دهد. این بوستر پمپ ها از تابلوی برق قابل اندازه گیری برخوردار هستند و از آنها برای تنظیم بوستر در شرایط گوناگون استفاده می شود. با این وجود در بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر میتوان میزان فشار مورد نیاز در سیستم را تنظیم کرد و آن را در حالت مورد نیاز قرار داد.

قیمت بوستر پمپ

قیمت بوستر پمپ آبرسانی در شرایط مختلف یکسان نیست بلکه مسائل گوناگونی بر روی مبلغ و هزینه آن تاثیر گذار خواهند بود که باید به آنها توجه نمود. از این جهت نمیتوان یک مبلغ مشخص و کلی برای این دستگاه تعیین نمود تا زمانی که عوامل موثر در هزینه آن مشخص شوند. اما از طرف دیگر با وجود تورم بسیار زیادی که در کشور ما حاکم است، حتی با در نظر گرفتن جزئیات این ابزار نیز نمیتوان مبلغ مشخصی برای آن تعیین نمود زیرا قیمت دستگاه ها و تجهیزات مختلف به دلیل نرخ دلار و میزان نوسانات آن و همچنین به دلیل تورم در جامعه دائما در حال تغییر هستند؛ از این جهت اغلب فروشگاه هایی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند، نرخ کالاهای قابل عرضه خود را به صورت روزانه تعیین و بررسی می نمایند.

فاکتورهای موثر در قیمت بوستر پمپ آبرسانی

در راستای موارد ذکر شده در بخش فوق، مهمترین فاکتورها و عواملی که در قیمت بوستر پمپ تاثیر گذار هستند را میتوان از قبیل زیر در نظر گرفت:

نوع پمپ

در بخش های فوقانی اشاره کردیم که بوستر پمپ آبرسانی دارای انواع مختلفی است و هر یک از انواع آن مبلغ متفاوتی خواهد داشت. از این جهت بوستر پمپ خانگی از قیمت یکسانی با بوستر پمپ مناسب برای فضاهای اداری و صنعتی برخوردار نیست بلکه تفاوت قیمت بسیار زیادی میان این موارد وجود دارد؛ به همین دلیل نوع پمپ از مهمترین مواردی است که در قیمت آن تاثیر می گذارد. از این تجهیزات در کارخانجات مختلف مانند کارخانه تولید نایلون دسته دار استفاده می شود.

برند بوستر پمپ

بوستر پمپ با برندهای گوناگونی در جهان تولید می شود و در داخل کشور عرضه می گردد که برند آن در هزینه بسیار تاثیر گذار است زیرا معمولا برندهای معتبر، معروف و با سابقه از محبوبیت بالاتری برخورداری هستند و شرایط مناسب تری را برای متقاضیان ایجاد می کنند. از این رو برند در قیمت تمامی محصولات و کالاهای مختلف موثر واقع می شود که بوستر پمپ نیز از این موضوع جدا نخواهد بود.

میزان توان پمپ

توان و قدرت بوستر پمپ در انواع مختلف آن یکسان نیست و برای فضاهای مختلف میتوان بر اساس میزان نیاز، انواع مختلفی از بوستر پمپ با توان و قدرت مناسب را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد که مسلما انواع کم توان تر از قیمت پایین تری برخوردارند.

حداکثر آب دهی پمپ

حداکثر آب دهی پمپ یک موضوع مهم است که نباید از آن غافل شد. به صورت کلی منظور از حداکثر آب دهی پمپ میزان فشاری است که بوستر پمپ بر روی آب اعمال می کند. در نتیجه هر چه حداکثر آب دهی پمپ بیشتر باشد، آب با فشار بیشتری در لوله ها جریان پیدا می کند و موجب سهولت اهالی سازه و ساختمان می شود. به همین دلیل پمپ هایی که از حداکثر میزان آب دهی برخوردارند، قیمت بیشتری دارند.

قیمت بوستر پمپ خانگی

تمامی فاکتورهای ذکر شده در فوق بر روی قیمت بوستر پمپ خانگی نیز تاثیرگذار خواهند بود؛ اما به صورت کلی قیمت بوستر پمپ خانگی در مقایسه با انواع تجاری و صنعتی و یا بوستر پمپ آتش نشانی کمتر است و با پرداخت هزینه کمتری میتوان آن را تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

خرید بوستر پمپ در انواع مختلف آن

مراکزی زیادی در کشور عرضه کننده بوستر پمپ در انواع مختلف آن هستند و این دستگاه را در اختیار متقاضیان قرار می دهند که باید در میان این فروشگاه ها یکی از بهترین انواع آن را انتخاب کرد و برای خرید بوستر پمپ از آن اقدام نمود. زیرا فروشگاه ها تاثیر زیادی بر روی کیفیت، قیمت، خدمات پس از فروش و … دارند و اگر در انتخاب فروشنده دقت نداشته باشید امکان بروز مشکلاتی وجود خواهد داشت.

سخن پایانی

یکی از بهترین فروشندگانی که از طریق آن میتوانید برای خرید بوستر پمپ در انواع مختلف آن اقدام کنید، مجموعه پایاگسترش خورشید تابان است؛ این مجموعه سالیان بسیار زیادی است که در زمینه فروش و ارائه انواع سیستم های آبرسانی و ماشین های صنعتی فعالیت دارد و میتوانید از طریق آن برای خرید انواع بوستر پمپ اقدام کنید. به این منظور کافی است تا از طریق وب سایت این مجموعه به نشانی payagostaresh.ir اقدام کنید و در راستای ثبت سفارش قدم بر دارید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید