بوستان‌های شهرستان ری امن می شوند

    کد خبر :823994

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری بیش از یک هزار نفر سارق، معتاد متجاهر و … و نیز اجرای طرح ساماندهی و برقراری امنیت در بوستان‌های شهرستان ری در روز‌های آتی خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرری با اشاره به تغییرات ارزشمند در امنیت شهرستان ری اظهار داشت: فرماندهی انتظامی شهرستان ری برنامه‌های ویژه برای برهم زنندگان نظم و امنیت و سارقان دارد که در روز‌های آتی اجرایی می‌شود.

وی افزود: از ۲۶ خرداد تا امروز ۴۲۶ نفر اتباع غیرمجاز، ۲۲۶ معتاد متجاهر و ۹۶ نفر فروشنده مواد مخدر، ۳۲۱ سارق در عملیات‌های مختلف توسط عوامل انتظامی در سطح شهرستان ری شناسایی شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه تصریح کرد: در روز‌های اخیر در جریان شناسایی‌ها ۳۰ دستگاه خودرو نیز کشف شده که تحقیقات برای تحویل به صاحبان و برخورد با متخلفان نیز به صورت جدی پیگیری می‌شود.

جلیلیان تأکید کرد: بر اساس اقدامات صورت گرفته در روز‌های آتی برنامه‌ای ویژه جهت برقراری امنیت در بوستان‌ها اجرایی می‌شود و مردم تفاوت استقرار فرماندهی انتظامی را احساس خواهند کرد.

فرمانده ستاد انتظامی شهرستان ری در پایان با تأکید بر اینکه هرگونه تغییر در شهرستان باید همراه با تحول مثبت و قابل‌توجهی باشد گفت: هم‌زمان با آغاز فعالیت در شهرستان طرح‌های تفضیلی، ضربتی، جهادی و فوریتی را در زمینه‌های عمرانی، عملیاتی و پیشگیری از جرائم در دستور کار داریم که با کمک و همراهی مسئولان اجرایی می‌شود و اثرات آن را در سطح شهرستان مشاهده خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید