بهسازی پیاده‌راه لاله‌زار تا پایان سال به اتمام می‌رسد

    کد خبر :650937
بهسازی پیاده‌راه لاله‌زار تا پایان سال به اتمام می‌رسد

شهردار منطقه 12 شهر تهران با اشاره به ادامه فعالیت در پروژه بهسازی پیاده راه خیابان لاله‌زار گفت: اجرای این پروژه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

 

علی محمدی سعادتی، شهردار منطقه 12 شهر تهران  در خصوص سرانجام طرح بهسازی پیاده‌راه خیابان لاله‌زار گفت: این طرح همان طور که در گذشته گفته شده بود به جهت آنکه در عبور و مرور شهروندان و همچنین کسب و کار مغازه‌داران این خیابان خللی ایجاد نکند در قطعات 100 متری به اجرا درآمده است.

 

وی گفت:‌ تا کنون بخش‌های زیادی از خیابان لاله‌زار شمالی حدفاصل خیابان انقلاب تا خیابان منوچهری کار بهسازی‌اش انجام شده است و این روال به همین شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

 

شهردار منطقه 12 در پاسخ به این سوال که به نظر شما کار ساخت پیاده‌راه چه زمانی به پایان خواهد رسید،‌گفت:‌ به نظر ما و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امیدواریم تا آخر سال 98، کل خیابان بهسازی شود.

 

این در حالی است که بهسازی پیاده‌راه لاله‌زار از 12 مهر ماه و همزمان با دومین روز هفته تهران با حضور شهردار تهران آغاز شده. البته برخی از کسبه نسبت به اجرای این طرح گلایه‌هایی داشته و معتقدند که این طرح به ضرر کسب و کار آنها بوده است.

 

البته شهردار تهران پیروز حناچی در بازدید از این خیابان پیش از این به کسبه وعده داده بود که قرار نیست با اجرای این طرح رفت و‌ آمد و آمد و شد با خودرو در این خیابان به طور کامل حذف شود بلکه چاره‌اندیشی می‌شود که به کسب و کار مغازه‌داران ضرری وارد نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید