بهره‌برداری کامل از پیست دیزین در گرو رفع نواقص

    کد خبر :88748

مدیرکل سازمان استاندارد استان البرز از ارسال ابلاغیه‌ای به مدیریت پیست دیزین درخصوص انطباق نداشتن برخی خطوط این پیست خبر داد و اعلام کرد: باید تا زمان بهره‌برداری از این خطوط در فصل سرما رفع نقص در دستور کار قرار گیرد.

فتانه شکرالهی در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با رفع نواقص برخی خطوط پیست دیزین، اظهار کرد: در این رابطه ابلاغیه‌ای به مدیریت دیزین ارسال شده است تا عدم انطباق‌های موجود برطرف شود و قبل از آغاز فصل سرما در جهت رفع نقص آن‌ها اقدام کند.

وی ادامه داد: در برخی خطوط تلکابین و تله‌سیژ پیست دیزین عدم انطباق جزئی، عمده و بحرانی وجود دارد و با توجه به اینکه در تابستان به سر می‌بریم فرصت لازم و کافی جهت رفع این عدم انطباق‌ها تا فصل سرما به منظور بهره‌برداری از پیست وجود دارد که باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل سازمان استاندارد استان البرز با بیان اینکه ابلاغیه مربوطه توسط این سازمان به مدیریت دیزین ابلاغ شده است، اظهار کرد: باید عدم انطباق‌ خطوط توسط مدیریت پیست دیزین برطرف و به سازمان استاندارد استان البرز جهت بازرسی این خطوط گزارش داده شود تا در صورت رفع نقص خطوطی که با عدم انطباق مواجهند تاییدیه به منظور بهره برداری از بخش‌های مختلف پیست ارائه شود.

شکرالهی با اشاره به اینکه خطوط مختلفی در پیست دیزین وجود دارد که در مورد برخی از آنها عدم انطباق وجود دارد، گفت: در صورتی که هر یک از این خطوط تاییدیه بگیرند، امکان بهره برداری از آنها وجود خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، اخیرا مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز اعلام کرد که بر اساس گزارش‌های اداره کل استاندارد، در پیست دیزین برخی نواقص وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر برطرف شود. سازمان استاندارد استان البرز نیز پس از اطلاع از این نواقص ابلاغیه‌ای را به مدیریت پیست دیزین ارسال می‌کند تا زمان بهره‌برداری از پیست نواقص موجود در خطای مختلف دیزین برطرف شود و در صورت برطرف کردن بخش‌هایی که با عدم انطباق مواجه هستند، بهره‌برداری از آنها در فصل سرما در دستور کار قرار گیرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید