با بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار ایران آشنا شوید

    کد خبر :814956

شرکت‌های تولیدکننده اسمارتفون متعددی هستند که گوشی‌های هوشمند آنها را می‌توانیم در کشورمان پیدا کنیم. از جمله باید به سامسونگ، اپل، هوآوی و برخی دیگر اشاره کرد. در این مطلب با بهترین گوشی‌های ایران همراه باشید.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–اسمارتفون‌ها ابزارهای کاربردی هستند که ما از آنها بهره می‌گیریم و تجربه کاربری خوبی را رقم می‌زنند. گوشی‌های هوشمند تحت برندهای مختلفی به تولید می‌رسند و همانطور که گفته شد برخی از این برندها در کشورمان نمایندگی رسمی ندارند.

ما در این مطلب قصد داریم اسامی گوشی‌های برتر کشورمان را نام ببریم که اگر مایلید آنها را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید. این راهنما‌ها با اهداف مختلف آماده می‌شوند، برخی از این راهنما‌ها با در نظر داشتن بودجه‌ی کاربران آماده شده‌اند، برخی دیگر نیز با توجه به نیاز‌های کاربران به توان پردازشی آماده شدند. اما اگر صرفا یک عاشق بازار موبایل هستید و هیچ محدودیتی در خرید خود ندارید، این راهنما مخصوص شماست.

تمام محصولات زیر، بهترین گوشی‌های هوشمندی هستند که شما می‌توانید در بازار موبایل تهیه کنید.

 

1-سامسونگ  GALAXY Z FOLD 2 5G

بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار ایران

سامسونگ گلکسی زد فولد 2 را در تابستان سال گذشته معرفی کرده است. محصولی که یک گزینه پرچمدار بوده و بهترین مشخصات فنی برای آن در نظر گرفته شده است. گلکسی زد فولد 2 نمونه بارز یک گوشی تاشو است و با قیمت چندان ارزانی به فروش نمی رسد. بنابراین اگر فکر می کنید گوشی منحصربفردی می خواهید تا تجربه کاربری جذابی داشته باشید، این محصول سامسونگ را فراموش نکنید.

 

2- آیفون 12 مینی اپل

بهترین گوشی های هوشمند موجود در ایران

اپل سال 2020 با معرفی آیفون 12 مینی نشان داد که گوشی های کوچک همچنان زنده هستند و افرادی وجود دارند که به این مدل دیوایس ها علاقمندند. آیفون 12 مینی در بحث مشخصات تفاوت چندانی با مدل پرو مکس نداشته و اپل تنها یک آیفون 12 با نمایشگر کوچک شده را به بازار ارائه داد. اگر می خواهید تجربه کاربری راحتی با تلفن هوشمند داشته باشید، این گزینه مطلوب به نظر می رسد.

 

3-ایسوس ROG PHONE 5 ULTIMATE

بهترین گوشی های هوشمند

چند سالی می شود که گوشی های هوشمند گیمینگ راهی بازار شدند. مدل هایی که طراحی خاصی دارند و از مشخصات کلیدی قدرتمندی بهره می برند. ایسوس راگفون 5 همین گزینه بوده و ایسوس نیز به عنوان یکی از برندهای مطرح سعی کرده محصولی کامل را توسعه دهد. بنابراین اگر می خواهید تلفن هوشمند بسیار قوی شامل حال شما شود، این گزینه ارزنده است.

 

4-سامسونگ GALAXY NOTE 20 ULTRA

بهترین گوشی

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های سری گلکسی نوت را معرفی می کند و نوت 20 نیز سال 2020 معرفی شد. نمونه ارتقایافته از نوت 10 که از طراحی جذاب و مشخصات کلیدی پرچمدار بهره می برد. قیمت نوت 20 ارزان نیست اما اگر اهل یادداشت و تماشا فیلم و سریال هستید، این گوشی می تواند یک گزینه فوق العاده باشد.

 

5-گوگل PIXEL 4A

گوگل از سال های گذشته تصمیم گرفت مدل های اقتصادی را به سبد محصولش بیافزاید. پیکسل 4A یک میان رده با نمایشگر نسبتا کوچک است که با سیستم عامل خالص اندروید ارائه می شود. اگر برای شما اهمیت دارد زودتر از دیگران بروزرسانی های اندرویدی را دریافت کنید، این مدل با قیمت مناسب گزینه هیجان انگیزیست.

 

6-مایکروسافت SURFACE DUO

شرکت مایکروسافت با عرضه سرفیس دو تصمیم گرفت به دنیای گوشی های اندرویدی پا بگذارد تا بتواند نظر مخاطبش را جلب سازد. این گوشی دارای مشخصات پرچمدار است و باید آن را گزینه برجسته ای از سری محصولات سرفیس دانست.

 

7-اپل  IPHONE 12 PRO MAX

آیفون 12 پرو مکس اپل یکی از بهترین گوشی های سال 2020 اپل بوده که مشخصات سطح بالایی توسط کمپانی کوپرتینویی برای آن تدارک دیده شد. دوربین عالی، طراحی باکیفیت و برخی دیگر، این گوشی را به گزینه لوکس بازار ایران تبدیل کرد.

 

8-اوپو FIND X3 PRO

در بین برندهای چینی اوپو توانسته با فعالیت نسبتا کوتاه عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. گوشی هوشمند ایکس 3 پرو محصول رده بالای اوپو بوده که به دوربین منحصربفرد با قابلیت میکروسکوپ، سخت افزار قوی و باتری پرظرفیت مجهز شد. بنابراین باید آن را گوشی ارزشمند و خوش قیمتی دانست.

 

9-وان پلاس 9 پرو

وان پلاس در سال های گذشته موفق شد اسمارتفون های قدرتمند و کمتر مشکل داری را راهی بازار کند. وان پلاس 9 پرو پرچمدار وان پلاس بوده که طراحی زیبا، سخت افزار قدرتمند و نرم افزاری بی نقص شامل آن شده است. اگر می خواهید گوشی فوق العاده داشته باشید، وان پلاس 9 پرو همان گزینه است.

 

10-گلکسی زد فلیپ 5جی

گلکسی زد فلیپ گوشی تاشو سامسونگ بوده که بسیار موردتوجه قرار گرفت. این گوشی از شبکه 5جی پشتیبانی می کند و بهترین سخت افزار برای آن تدارک دیده شد. بنابراین نباید از کنار چنین مدلی به سادگی عبور کرد و البته قیمت چندان ارزانی هم ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید