بهترین خودروهای چینی بازار

    کد خبر :1055241
خودروهای چینی

طی چندین سال گذشته خودروهای چینی بازار کشورمان را به دلیل تحریم‌های شدید ایالات متحده قبضه کردند و در این بین تصمیم گرفتیم بهترین خودروهای چینی را در این لیست عنوان کنیم.

بازتاب-در سال‌های گذشته خودروسازان ایرانی علاوه بر تولید ملی، مدل‌هایی از چین آورده و مونتاژ کردند که این مدل‌ها توانستند موردتوجه مشتریان بازار داخل کشور قرار گیرند. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین مدل‌های چینی بازار خودرو آشنا کنیم.

1-جک اس 5

خودروهای چینی

در سال 94 جک اس 5 وارد کشورمان شد و در دورانی که چینی‌ها حرفی برای گفتن نداشتند با پیشرانه پرتوان، آپشن مناسب و طراحی مورد قبول توانست محبوبیت پیدا کند. در سال‌های اخیر جک اس 5 قیمت آن نوسان بسیاری به خود دید و در حال حاضر قیمت مناسبی نسبت به رقبا دارد و با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد گزینه‌ای جذاب است.

2-چری آریزو 5

خودروهای چینی

یکی از سدان‌های کامپکت و محبوب چینی بازار که از طراحی جذابی برخوردار بوده و آپشن‌های موردقبولی روی آن تعبیه شد. شرکت مدیران خودرو از سال 95 آریزو را در مدل‌های مختلفی معرفی و عرضه کرد و محبوبیت بالای آن موجب شد تا به این موفقیت دست یابد. البته آریزو 5 در مقایسه با آریزو 6 و دیگر مدل‌ها قیمت معقولی دارد و مشتریان بیشتری به خود جلب کرده است.

3-فونیکس تیگو 8 پرو مکس

خودروهای چینی

یکی از لوکس‌ترین خودرو چینی بازار فونیکس تیگو 8 پرو مکس مدیران خودرو است. این مدل از سال 1400 در تیراژ مدیران خودرو قرار گرفت و خودرو مونتاژی محبوبی به شمار می‌رود. تیگو 8 پرو مکس در کنار طراحی بروز خود، از آپشن‌های متعددی برخوردار بوده و پیشرانه مناسبی هم در آن یافت می‌شود. هرچند قیمت بالا آن نسبت به سایر چینی‌ها کمی مشتریان را با تردید مواجه کرد و باید آن را در دسته خودروهای چینی گران قیمت قرار داد.

4-کی ام سی T8

خودروهای چینی

در اواخر سال 1399 بود که شرکت کرمان موتور وانت پیکاپ کی ام سی T8 را به سبد محصول خود اضافه کرد. خودرویی که بسیار موردتوجه جوانان قرار گرفت و در کنار ظاهری بروز، مشخصات فنی خوبی هم شامل آن شد. به نوعی محبوبیت بالا آن موجب شد تا پرتولیدترین خودرو پیکاپ دو دیفرانسیل کشور لقب گیرد. این مدل دارای توانایی آفرود قابل قبولی بوده و ویژگی‌های جذابی برای علاقمندان به آفرود دارد.

5-هایما اس 7

خودروهای چینی

هایما اس 7 کراس اوور محبوب بازار کشورمان است که توسط شرکت ایران خودرو مونتاژ شد. استهلاک پایین، خدمات پس از فروش قابل قبول و آپشن‌ مناسب هایما اس 7 را گزینه مطلوبی برای خرید کرد. البته ایران خودرو چند تریم آن را عرضه داشت که از نظر ظاهری متفاوتند.  اس 7 با جک اس 5 کرمان موتور مقایسه می‌شود و رقابت دارد.

6-دیگنیتی

خودروهای چینی

دیگنیتی خودرو کراس اوور شرکت بهمن موتور بوده که بسیار موردتوجه قرار گرفت. خودرویی با طراحی شیک، چشم نواز و مشخصات فنی ایده آل. البته در بحث قیمت چندان ارزان نیست اما ویژگی‌هایی که دارد قیمت آن را منطقی می‌سازد. شرکت بهمن موتور این کراس اوور را در مدل‌های مختلفی به فروش رساند تا مخاطبان گزینه موردنظر را تهیه کنند. مدلی که طراحی آن نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

7-فیدیلیتی

خودروهای چینی

قطعا باید فیدیلیتی را برادر ناتنی دیگنیتی بدانیم. هر دو خودرو در شرکت بهمن موتور مونتاژ شده و تاکنون چندین مدل از آنها را شاهد بودیم. هر یک از تریم‌ها با قیمت خاص خود به فروش می‌رسند. فیدیلیتی در طراحی متفاوت از دیگنیتی بوده و توانسته علاقمندان بسیاری را بدست آورد. این خودرو دارای طراحی چشم نواز، مشخصات فنی ایده آل و آپشن‌های کارآمد است که نیاز مخاطب را برآورده می‌سازد.

قیمت فیدیلیتی هم رده دیگنیتی بوده و هر دو از محبوبان بازار خودروهای چینی کشورمان هستند. اگر شما نیز از علاقمندان برند چینی هستید می‎‌توانید یکی از این دو مدل را تهیه کرده و آنها را به کار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید