بهترین خودروهای آفرود سال 2023

    کد خبر :986183
خودروهای آفرود

خودروهای آفرود یکی از مزایای اصلی آنها توانایی حرکتی بالا در جاده‌های ناهموار است و تاکنون برندهای بزرگی چون فورد، جیپ، تویوتا و برخی دیگر مدل‌های قابل توجهی در این سگمنت عرضه کردند.

بازتاب-به لطف خودروهای آفرود می‌توان شاهد حرکت آسان در جاده‌های غیرآسفالت بود. به هر حال در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین خودروهای آفرود سال 2023 آشنا شویم. مدل‌هایی جذاب که ویژگی‌های بزرگی داشته و تجربه رانندگی لذت بخشی رقم می‌زنند.

1-فورد برونکو

خودروهای آفرود

اولین مدلی که باید به آن اشاره کنیم، برونکو 36 هزار دلاری فورد است. خودرویی که پس از سالیان دراز احیا شد و توانست بسیار موردتوجه قرار گیرد. نسل جدید فورد برونکو عضلانی بوده و از قدرت بکسل بالایی برخوردار است. همچنین طراحی هیجان انگیز برای آن تدارک دیده شده تا همچون گذشته محبوبیت خود را حفظ کند.

پیش از برونکو رقبا توانستند عملکرد بالایی داشته باشند اما با عرضه این مدل فورد جانی تازه به صنعت بخشید.

2-جیپ رانگلر 2023

خودروهای آفرود

جیپ رانگلر 2023 یک خودرو 32 هزار دلاری بوده که طراحی دوست داشتنی جیپ با چراغ‌های دایره‌ای و جلوپنجره عمودی را به همراه دارد. این مدل توانایی بالایی در حرکت خارج جاده شده و به لطف پیشرانه هشت سیلندر می‌تواند همچون جاده آسفالت شده در جاده خاکی حرکت کند و توانایی بالایی از خود نشان دهد.

3-لندروور دیفندر 2023

خودروهای آفرود

این محصول لندروور با قیمت 54 هزار دلاری یک مدل جذاب در طراحی و پرآپشن است. خودرویی که نظر هر آفرودری را به خود جلب کرده و ویژگی‌های فنی بزرگی در آن گنجانده شد. دیفندر 2023 توانایی قابل توجهی در حرکت روی جاده خاکی یا همان جاده ناهموار دارد و این موضوع زمانی مشخص می‌شود که در این نوع جاده می‌تازد.

4-مرسدس بنز جی کلاس 2022

خودروهای آفرود

این محصول مرسدس یک مدل لوکس بوده و بیش از 141 هزار دلار قیمت دارد. خودرویی که جدیدترین فناوری‌های حرکتی برای آفرودی تمام عیار روی آن نصب شد. جی کلاس 2022 طراحی مدرنی داشته، هر چند زبان طراحی نسل‌های قبل هم در آن قابل مشاهده است. این خودرو را باید یکی از مدل‌های محبوب آفرودی دانست که در روی جاده خاکی همچون موشک حرکت می‌کند.

5-تویوتا تاکوما TRD پرو

خودروهای آفرود

این محصول تویوتا خودرویی 48 هزار دلاری بوده که بر روی جاده خاکی عملکردی فوق العاده دارد. خودرویی آفرودی که بهترین آپشن‌ها و ویژگی‌ها برای یک آفرود تمام عیار روی آن نصب شده است. این مدل یک پیکاپ است و شاسی بلند محسوب نمی‌شود، اما هنگامی که روی جاده خاکی قرار می‌گیرد، همچون موشک زمین به زمین است.

6-شورولت Colorado ZR2 2023

خودروهای آفرود

دیگر مدل این لیست شورولت Colorado ZR2 مدل 2023 با قیمت 48 هزار دلاریست. یک محصول پرتوان از شورولت که برای آفرود ساخته شد. این مدل البته در مقابل رقبای مورد اشاره قرار می‌گیرد زیرا دارای پیشرانه قدرتمند و قابلیت‌های پیشرفته فنی در زمینه آفرود است. گذشته از آن طراحی هیجان انگیزی هم دارد.

7-شورولت Silverado ZR2 مدل 2023

خودروهای آفرود

دیگر مدلی که باید به آن اشاره کنیم، همچنان از شورولت است. خودرویی که Silverado ZR2 مدل 2023 شناخته شده و در نسخه پایه 71 هزار دلار قیمت دارد. مدلی بزرگ و پهن پیکر که در کنار طراحی بیرونی تهاجمی، کابین داخلی مجهزی دارد. خودرویی که با پیشرانه قدرتمند و سیستم تعلیق بسیار حرفه‌ای، در هر جاده خاکی عملکرد بالایی دارد.

 

8-فورد رنجر Ranger Raptor مدل 2023

خودروهای آفرود

خودروهای آفرود جذاب را باید در میان برندهای آمریکایی یافت. یکی از آنها فورد Ranger Raptor مدل 2023 بوده، خودرویی پیکاپ که دست کمی از رقبا سرسخت خود ندارد. این مدل با قیمت پایه 44 هزار دلاری، آپشن‌های متعددی برای یک آفرود تمام عیار ارائه می‌دهد. گذشته از آن شامل طراحی بیرونی و داخلی جذابی هم می‌شود. بنابراین می‌توان به سادگی آن را در دسته بهترین‌ها جای داد.

9-فورد F-150 Raptor مدل 2023

خودروهای آفرود

این مدل پیکاپ فورد یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار امریکاست. مدلی که دارای پیشرانه هشت سیلندر قدرتمند خوش صدا بوده و آپشن‌های متنوع و به روزی در زمینه آفرود دارد. گذشته از آن دارای طراحی هیجان انگیز و خیره کننده هم می‌شود. با قیمت پایه 78 هزار دلاری، عجیب نیست در لیست بهترین‌ها باشد.

 

10-رم 1500 TRX مدل 2023

خودروهای آفرود

رم یکی دیگر از خودروسازان شناخته شده در زمینه خودروهای آفرود است. این برند با مدل 1500 TRX مدل 2023 توانسته بیشتر موردتوجه قرار گیرد. خودرویی با قیمت پایه 86 هزار دلاری که تمامی امکانات لازم را برای یک آفرود کم نقص فراهم می‌کند. همچنین با پیشرانه 700 اسب بخاری خودرویی در یک جاده خاکی همچون موشک عمل خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید