بهترین تبلت های اقتصادی بازار /بخش اول

    کد خبر :1054266

شرکت‌های مختلفی در صنعت تبلت حضور دارند که به تولید این نوع گجت الکترونیکی می‌پردازند و در این بین مدل اقتصادی هم دارند.

بازتاب- تبلت‌ها ابزارهای کاربردی هستند که می‌توانند نیاز مخاطب خود را برآورده سازند و در این صنعت نیز بازیگران بزرگی وجود دارند که باید به لنوو، سامسونگ، اپل، شیائومی و برخی دیگر اشاره کرد.

در ادامه قصد داریم بهترین مدل‌های اقتصادی را نام ببریم تا افراد با قیمت مناسب تبلتی تهیه کنند.

تبلت لنوو تب M7

تبلت های اقتصادی

این محصول لنوو گزینه‌ای اقتصادی بوده که از پردازنده مدیاتک MT8321 قدرت گرفته و به نمایشگر 7 اینچی HD و پنل IPS LCD با نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز است. همچینن باید به حافظه داخلی 8 تا 32 گیگ، حافظه رم 1 تا 2 گیگ و پورت میکروUSB اشاره کرد. به نوعی باید محصول شرکت لنوو را یک گزینه برجسته دانست که نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد. این برند از تولیدکنندگان مطرح تبلت بوده که برای اقشار مختلفی محصول ارائه می‌دهد.

این مدل دارای دوربین عقب و جلو 2 مگاپیکسل بوده و به باتری 3590 میلی آمپرساعتی تجهیز است که نباید انتظار عملکرد بالایی داشت.

تبلت لنوو تب M8

تبلت های اقتصادی

این مدل لنوو دیگر گزینه اقتصادی بوده که با پردازنده مدیاتک هلیو A22 همراه است و در کنار آن 2 تا 3 گیگ رم و 16 تا 32 گیگ حافظه داخلی وجود دارد. این محصول لنوو به نمایشگر 8 اینچی HD با پنل IPS LCD و نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز است. همانطور از مشخصات این تبلت پیدا بوده، با مدلی اقتصادی و خوش قیمت رو به رو هستیم که نیاز اولیه را برآورده کرده اما نباید انتظار بسیاری داشت.

از آنجایی که دستگاه مدلی ارزان قیمت محسوب می‌شود، لنوو برای کاهش هزینه ویژگی‌های سطح پایه به کار گرفت و به یک پورت میکروUSB هم مجهز است. در بخش دوربین یک حسگر اصلی 5 مگاپیکسل و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسل شامل آن شد. همچنین شامل یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی شده و از جک هدفون برخوردار است.

تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 لایت

تبلت های اقتصادی

دیگر مدل این لیست محصولی از سامسونگ است. مدلی که به عنوان گلکسی تب A7 لایت شناخته شده و از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد. مدل به پردازنده مدیاتک MT8768T مجهز شده و دارای یک نمایشگر 8.7 اینچی با وضوح HD بوده و نرخ نوسازی 60 هرتزی دارد. پنل آن IPS LCD بوده و با 32 تا 64 گیگ حافظه به فروش می‌رسد. همچنین باید به 2 تا 4 گیگ رم و پورت USB-C اشاره کرد.

دستگاه با مشخصات مطلوبی که دارد در میان مدل‌های اقتصادی گزینه‌ای ارزشمند بوده که نیاز شما را برآورده می‌سازد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب A7

تبلت های اقتصادی

این تبلت یک گزینه ارزنده اقتصادی بوده که به نمایشگر 10.4 اینچی 1200 در 2000 پیکسل با پنل TFT LCD و نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز است. دستگاه شامل پردازنده Unisoc UMS512 شده و از 32 تا 64 گیگ حافظه داخلی برخوردار است. در سوی دیگر باید به رم 3 تا 4 گیگ، پورت USB-C و برخی دیگر پرداخت.

این محصول سامسونگ عمرباتری 13 ساعته را رقم زده و از بدنه پلاستیکی همچون دیگر مدل‌های خوش قیمت برخوردار است. به نوعی اگر بخواهیم یک گزینه قابل توجه را اشاره کنیم، بدون شک گلکسی تب A7 همان مدل موردنظر است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید