بهترین برنامه های ادیت عکس در گوشی

    کد خبر :1001234
ادیت عکس

امروزه گوشی‌های هوشمند ابزار همراهی هستند که بیشترین استفاده آنها به بخش دوربین مربوط شده و نیاز اساسی افراد بخصوص هنگام کار با شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید.

بازتاب-شاید گوشی‌های هوشمند به صورت داخلی دارای قابلیت ادیت عکس دارند اما اگر بخواهید ادیت حرفه‌ای داشته باشید، نیاز است تا اپ‌های دیگری را که شخص ثالث هستند، تست کرده و به کار گیرید.

بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه‌های ادیت عکس روی گوشی را شرح دهیم.

 

لایت روم

ادیت عکس

بدون شک قدرتمندترین اپلیکیشن ادیت عکس برای اندروید و iOS که امکانات زیادی برای اصلاح و ویرایش عکس ارائه می‌دهد، لایت روم شرکت ادوبی است. از امکانت لایت روم می‌توان به ویرایش رنگ و نور، رتوش عکس، اعمال فیلترهای مختلف و … اشاره کرد. ادوبی که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های توسعه دهنده ابزارهای نرم افزاری ادیت عکس و ویدئو بوده، لایت روم را برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید ارائه کرده تا کاربران که امروزه بیشتر با شبکه‌های اجتماعی تصویرمحور رو به رو هستند، از آن برای ادیت حرفه‌ای استفاده کنند.

این برنامه را با رفتن به اپ استور و گوگل پلی می‌توانید پیدا کرده و دریافت نمایید.

اسنپ سید

ادیت عکس

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برنامه‌های ادیت عکس موبایل که همچنان در شمار برترین‌ها قرار دارد، چیزی نیست جز Snapseed که امکانات بزرگی را برای بهینه و ادیت عکس‌ها در اختیار مخاطب ارائه می‌دهد. این برنامه را با رفتن به گوگل پلی و اپ استور می‌توانید دریافت کنید. ابزارهای گسترده‌ای در این اپ تعبیه شده تا مخاطب به صورت حرفه‌ای بتواند تصاویر را ادیت کرده و یک تصویر جذاب در شبکه اجتماعی یا هرجای دیگر به اشتراک بگذارد.

VSCO

ادیت عکس

نسخه iOS این اپلیکیشن نیز فیلترهای زیادی برای اصلاح و تغییر رنگ عکس‌هایتان فراهم می‌کند. امکانات پریمیم هم قابل دسترسی است. این برنامه برای دو پلتفرم اندروید و iOS دردسترس بوده و افراد می‌توانند آن را با قابلیت‌های مختلف و گسترده تهیه کنند. اگر از جمله افرادی هستید که همیشه به دنبال ادیت عکس به صورت حرفه‌ای می‌باشید، VSCO گزینه مناسبی بوده که در اپ استور و گوگل پلی قابل تهیه است.

Adobe Photoshop

ادیت عکس

همانند نسخه اندروید، اپلیکیشن نسخه iOS ادوبی پاتوشاپ هم ابزار بسیار قدرتمندی برای ادیت و ویرایش حرفه‌ای عکس است.  به جرات می توان این برنامه را برجسته دانست زیرا نه تنها مشهور است، بلکه بهترین هم تلقی می‌شود. اپی که امکانات بسیاری در اختیار کاربر خود قرار داده تا عکس ها را به سادگی بهینه ساخته و آن را جذاب سازد. این برنامه را می توان در اپ استور و گوگل پلی یافت و آن را دریافت نمود.

Afterlight

ادیت عکس

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بسیار خوب برای ادیت عکس iOS که امکانات زیادی از جمله روکش کامل عکس، تغییر رنگ، تنظیم شدت نور و… دارد. اپی که فیلترها، امکانات و ویژگی های گسترده در اختیار کاربر قرار داده تا خللی احساس نکند.

این برنامه برای اندروید و iOS دردسترس بوده و افراد با رفتن به استورهای اپ استور و گوگل پلی می توانند به سادگی آن را یافته و به کار گیرند. البته پیشنهاد شده قبل کار با این برنامه‌ها، آموزش لازم را کسب کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید