بنی آدم با صدای علیرضا قربانی و هنرمندان مختلف دنیا/فیلم

    کد خبر :716070

موزیک‌ویدیوی «بنی آدم» با صدای «علیرضا قربانی» و همراهی خوانندگان ایتالیایی و نوازندگانی از نقاط مختلف دنیا منتشر شد.

این اثر با موسیقی «پژمان تدین» بر روی شعر معروف «سعدی» آماده شده و حال و هوای آن براساس شرایط این روزهای شیوع ویروس کرونا و قرنطینه در کشورهای مختلف دنیا است. چرا که علیرضا قربانی و سایر خوانندگان و تمامی نوازندگان حاضر در این ویدیو بخش‌های مربوط به خود را با موبایل و از منازل خود ضبط و آماده کرده‌اند و بخش عمده موسیقی کار هم با موبایل ضبط شده است.

این پروژه با همکاری تئاتر «بیوندو پالرمو» و دعوت از نوازندگان کشورهای مختلف و خوانندگی «تونی بونگارو» و «باربارا اِرامو» در بخش ایتالیایی آماده انتشار شده است.

در این اثر به غیر از نوازندگی تنبور پژمان تدین، نوازندگانی از کشورهای فرانسه، آرژانتین، کره جنوبی، سنگال، آلمان، اسپانیا، هندوستان و استرالیا ساز زده‌اند. کشورهایی که همگی همانند ایران درگیر بحران شیوه ویروس کووید – 19 و قرنطینه هستند.

موزیک‌ویدیوی بنی آدم با هدف بیان پیام صلح و دوستی و همدلی تولید شده و در ابتدای ویدیو هم از شعر «بنی آدم اعضای یک پیکرند» با عنوان بیانیه‌ای ابدی برای بشریت یاد می‌شود.

در توضیحات ابتدای ویدیو، علیرضا قربانی با عنوان خواننده توانای ایرانی معرفی می‌شود. این موزیک‌ویدیو نسبت به سایر آثار علیرضا قربانی فضای متفاوتی دارد و پیش‌بینی می‌شود با بازخورد زیادی در میان مخاطبان داخلی و بین‌المللی او مواجه شود.

به گزارش فارس، «علیرضا قربانی» ایران، «بونگارو» ایتالیا، «باربارا ارامو» ایتالیا، «الکسیس لِفِوغ» فرانسه، «خاویر جیروتو» آرژانتین، «دال آه لی» کره جنوبی، «اسماعیل امبای» سنگال، «داگمار باتمان» آلمان، «ایزرائیل کاتومبا» اسپانیا، «ترویلی دوتا» هندوستان، «جان بی آرنولد» آمریکا، «لیندا بال» استرالیا، گروه کُر «پرسپولیس» عوامل خلق این اثر را تشکیل می دهند.

آهنگسازی و تنظیم از «پژمان تدین»، ویدیو از «Artigiani Digitali» و با تشکر از «پاملا ویلورزی» و «تئاتر بینوندو پالرمو»، «بهاره تدین» و «والتر لورِتی».

در پایان می توانید موزیک ویدیوی «بنی آدم» را ملاحظه کنید:

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید