بنزین در مازندران کمیاب شد؟/ فیلم

    کد خبر :1011293

به علت حجم بالای مسافران در مازندران میزان مصرف بنزین در این استان نیز افزایش داشت که همین امر سبب اتمام سوخت در برخی از جایگاه ها شد.

کمبود سوخت در ۷۲ ساعت گذشته در برخی از جایگاه‌های سوخت استان مشاهده شده که به گفته مسئولان شرکت‌های پخش فرآورده نفتی ساری و چالوس، علت اصلی آن ترافیک سنگین مسافران تابستانی و تاخیر در انتقال کانتینرهای سوخت به جایگاه‌ها است.

در روزهای اخیر در مناطق مرکزی و غربی مازندران از جمله شهرستان‌های آمل، محمودآباد، نور، تعطیلی برخی از جایگاه‌های سوخت و طولانی شدن صف‌های بنزین در جایگاه‌های دیگر منجر به خوراک رسانه‌ای شد که برخی شبکه‌های مجازی آن را به افزایش قیمت و برخی دیگر به کمبود بنزین ربط دادند.

برخی شهروندان نیز با تهیه تصاویری از ترافیک خودرویی در جایگاه‌ها از تعطیلی برخی مراکز حکایت کردند که البته از سوی مسئولان نیز تایید شد، اما با این وجود شیطنت رسانه‌ای مانع از شایعه پراکنی در این حوزه نشد. اغلب شبکه‌های مجازی این مساله را ناشی از کمبود سوخت عنوان کردند که البته تقریبا تفسیری از واقعیت بود.

به گفته مسئولان شرکت‌های توزیع پخش فرآورده‌های نفتی ساری و چالوس به عنوان ۲ نهاد تامین کننده سوخت جایگاه‌های توزیع، علت اصلی ازدحام سنگین در مقابل مراکز توزیع تاخیر در به مقصد رسیدن تانکرهای حامل سوخت به خصوص بنزین بوده است.

به گزارش ایرنا، مسئولان این اتفاق را ناشی از حضور مسافران در شهرهای غربی و مرکزی دانسته که عملا مانع از ارسال سریع سوخت شده و زنجیره توزیع در مرکز و غرب استان را با اختلال مواجه کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید