بلید ابرو و فیبروز ابرو بهتر است یا لمینت ابرو؟

    کد خبر :1033306

تکنیک فیبروز ابرو یکی از متدهای آرایش نیمه دائمی ابروهاست که همانند بلید ابرو به‌منظور رفع نواقص و اصلاح فرم ابروها استفاده می‌شود. فیبروز و بلید ابرو به صورت دستی و با ایجاد خطوطی ظریف و همانند تار مو طبیعی ابروی فرد سبب پرپشت‌ شدن و زیبایی ظاهری ابروها می‌گردند. در این تکنیک‌ها رنگدانه توسط سوزن تاتو وارد عمق مناسبی از لایه‌های پوست می‌شود. برخلاف این تکنیک‌ها که به سبب نفوذ سوزن تاتو در پوست کمی تهاجمی محسوب می‌شوند، تکنیک لمینت ابرو متدی غیرتهاجمی برای مرتب سازی ابروها می‌باشد.

لمینت ابرو یکی از ترندترین روش‌های حالت دهی و زیباسازی ابروهاست که با استفاده از مواد گیاهی و کراتینه ابروها را به سمت بالا شانه و ثابت می‌کند و فرمی هاشوری به آن‌ها می‌بخشد. لمینت ابرو علاوه بر مرتب کردن ابروها سبب پررنگ‌تر و ضخیم‌تر دیده شدن آن‌ها می‌شود. یکی از مهم‌ترین تقاوت‌های تکنیک‌هایی از قبیل فیبروز ابرو و بلید ابرو با لمینت ابرو در میزان ماندگاری آن‌هاست. فیبروز و بلید ابرو 6 ماه تا 1 سال بسته به نوع پوست افراد ماندگاری دارد درحالیکه لمینت ابرو همانند لیفت ابرو بین 30 تا 45 روز دوام خواهد داشت. شما می‌توانید بسته به فرم ابرو و سلیقه‌تان یکی از این متدهای زیباسازی ابروها را انتخاب کرده و زیبایی ابروها و چهره‌تان را دوچندان نمایید.

فیبروز ابرو چیست و جدیدترین مدل‌های آن کدامند؟

فیبروز ابرو یکی از روش‌های هاشور ابرو است که در آن با استفاده از سوزن‌های یکبارمصرف، خطوطی ظریف و هاشوری با رنگ خاص در ابروها ایجاد می‌شود. این تکنیک نیمه دائمی بوده و با گذشت زمان به تدریج کمرنگ می‌شود و نیاز به ترمیم پیدا می‌کند. فیبروز ابرو دخترانه با استفاده از سوزن‌های مخصوص فیبروز که تولید شده توسط کمپانی فی هستند اجرا می‌گردند. این تکنیک توسط آقای برانکو بابیک موسس آکادمی فی ابداع شده است. طراحی ابرو در فیبروز براساس نسبت‌های طلایی صورت فرد و قوانین چهارگانه آکادمی فی انجام می‌شود و سلیقه افراد در آن تاثیر چندانی ندارد. پیگمنتر برای اجرای فیبروز ابرو دخترانه با استفاده از سوزن‌های مخصوص، رنگدانه‌های فی را در لایه‌های پوست کاشت می‌کند.

رنگدانه‌های مخصوص فیبروز فاقد فلزات سنگین و مواد مضر بوده و در صورت ریمووو تاتو ابرو ته رنگ قرمز از خود برجای نمی‌گذارد. پس از اتمام انجام کار، به دلیل زخم تاتو و باز بودن سطح پوست، فرد باید نکات مراقبت بعد از فیبروز ابرو را جدی بگیرید. در صورت عدم رعایت مراقبت بعد از فیبروز ابرو، فرد ممکن است به عوارض فیبروز ابرو و آسیب‌های پوستی دچار شود. فیبروز ابرو بعد از یک هفته الی 10 روز حالت طبیعی به خود گرفته و نتایج آن در نمونه کار فیبروز ابرو قابل مشاهده می‌باشد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه فیبروز ابرو مناسب و مشاهده نمونه کار فیبروز ابرو در بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران، اقدام به اجرای این تکنیک نمایید.

بررسی انواع مدل هاشور ﺍبرو با فیبروز

همانطور که گفته شد فیبروز روش جدیدی از هاشور ابرو است. هاشور ابرو به روش‌های مختلفی نظیر فیبروز، بلید ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو انجام می‌شود. هاشور ابرو به روش فیبروز، مدل‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید با مشاهده نمونه کار فیبروز ابرو، براساس سلیقه و فرم صورت خود مدلی را که همخوانی بیشتری دارد برگزینید. در زیر به بررسی انواع مدل هاشور ابرو با فیبروز می‌پردازیم:

مدل هاشور ابرو spine-3

در این مدل هاشور ابرو که به آن هاشور تیغ ماهی نیز گفته می‌شود، نقطه کانونی هاشور در قسمت انتهایی ابرو قرار دارد. و تمامی هاشورها در این جهت ترسیم می‌شوند.

مدل هاشور ابرو spine-5

در این مدل هاشور ابرو که با نام هاشور ابروی آسیایی شناخته می‌شود، نقطه کانونی هاشور در ناحیه پایینی ابروها و میان ابتدا و قوس ابرو قرار دارد.

مدل فیبروز ابرو spine-6

در مدل هاشور ابروی کلاسیک، نقطه کانونی هاشور در بخش قوس پایینی ابروها قرار دارد. خطوط هاشور در این مدل جذاب در سمت این قوس زده می‌شود.

مدل upper spine

در هاشور ابرو با مدل upper spine نقطه کانونی در بخش بالایی ابروها قرار داشته و تمامی خطوط در سمت بالای ابرو ترسیم می‌شوند.

بلید ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

بلید ابرو یا میکرو ابرو یکی از تکنیک‌های آرایش نیمه دائمی ابروهاست که به صورت دستی انجام می‌گیرد. افرادی که ابروهای خالی و کم پشتی دارند می‌توانند با اجرای میکروبلیدینگ ابرو به ابروهای خود فرم و زیبایی دلخواه دهند. پیگمنتر برای اجرای بلید ابرو در ابتدا براساس سلیقه فرد و فرم چهره او طراحی ابرو را انجام می‌دهد. پس از تایید مشتری پیگمنتر شروع به اجرای خطوط میکروبلیدینگ ابرو می‌کند. برای اجرای خطوط بلید ابرو پیگمنتر باید دوره آموزش بلید ابرو را گذرانده و در نحوه در دست گرفتن قلم میکروبلیدینگ، زاویه دست و قلم با صورت مشتری، فشار دست و کنترل آن، عمق مناسب سوزن تاتو و … تسلط کافی داشته باشد. تا به پوست فرد آسیب وارد نکرده و رنگدانه را در عمق مناسب قرار دهد.

پس از اجرای خطوط ظریف و همانند تارهای طبیعی مو ابرو و کاشت رنگ در عمق مناسب در اجرای بلید ابرو، پیگمنتر رنگ‌های اضافی را از روی پوست پاک کرده و نتیجه نهایی بعد از یک الی دو هفته نمایان خواهد شد. یکی از نکات مهم در اجرای بلید ابرو که پیگمنتر باید رعایت نماید عمق سوزن تاتو و نحوه اجرای خطوط است تا فرد دچار عوارض میکروبلیدینگ ابرو نشود. رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز در عدم ایجاد عوارض میکروبلیدینگ ابرو تاثیرگذار است. شما می‌توانید با مشاهده عکس بلید ابرو در نمونه‌کارهای مرکز مدنظرتان و اطلاع از قیمت میکروبلیدینگ ابرو اقدام به اجرای این تکنیک بروز و جذاب نمایید.

لمینت ابرو چه تفاوتی با لیفت ابرو با مواد دارد؟

امروزه روش‌های فراوانی برای آرایش و فرم دهی ابروها وجود دارد. در میان آن‌ها لمینت ابرو یکی از ترندترین روش‌های غیرتهاجمی پرپشت سازی و زیباسازی ابروهاست. لمینت ابرو برخلاف بلید ابرو و فیبروز، روشی غیرتهاجمی محسوب می‌شود که در آن از سوزن تاتو و نفوذ رنگ به داخل پوست خبری نیست. در روش لمینت ابرو در خانه و آرایشگاه، ابروها به سمت بالا شانه شده و حالتی پر و هاشوری به خود می‌گیرند. افرادی که از اجرای تکنیک‌های بلید ابرو و … هراس دارند می‌توانند با اجرای لمینت ابروها، ابروهایی ضخیم، پرپشت، مرتب و پررنگ‌تر داشته باشند. در لمینت ابرو، ابروها بوسیله مواد گیاهی و کراتینه به سمت بالا مرتب و حالت دهی می‌شوند. پس از شانه کردن و فرم دهی ابروها به سمت بالا با استفاده از یک حلال فیکس کننده، ابروها ثابت می‌مانند.

به سبب گیاهی و کراتینه بودن مواد لمینت ابرو، نه تنها عوارض لیفت و لمینت ابرو برای افراد رخ نمی‌دهد بلکه این مواد سبب رشد و تقویت ابروها نیز می‌شوند. تفاوت لیفت و لمینت ابرو در این است که در لیفت ابرو با مواد، ابروها تنها به سمت بالا مرتب شده اما در لمینت ابرو، ابروها علاوه بر فرم دهی به سبب پیگمنت‌های رنگی مواد لمینت ابرو، پررنگتر بنظر خواهند رسید. شما می‌توانید با اطلاع از قیمت لمینت ابرو و مشاهده عکس لمینت ابرو در نمونه کارهای مراکز معتبر اقدام به اجرای این تکنیک نمایید. به دلیل پایین بودن قیمت لیفت و لمینت ابرو و عدم ایجاد درد و عوارض، این تکنیک امروزه بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. tahere گفت:
    موافقم ۱

    بلید ابرو بیشتر ماندگاری داره یا فیبروز؟

  2. آلاگل کبیری گفت:
    موافقم ۱

    من بلید ابرو انجام دادم خیلی راضیم . من بعد از بلید ابرو فهمیدم اسن ابرو نداشتم اینقدر ابرو هام طبیعی شده که همه فکر میکنن من کاشت ابرو انجام دادم

دیدگاهتان را بنویسید