بلوری زاده: تیم ملی والیبال بانوان پتانسیل کسب مقام را دارد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۰۰
    کد خبر :370961

مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: ملی پوشان ایران شایستگی و پتانسیل کسب جایگاه در مسابقات AVC CUP را دارند.

پدیده بلوری زاده بعد از برتری مقابل قزاقستان گفت: برای نخستین بار بود که این تیم را شکست می دادیم. البته ما انتظار داشتیم بازی را ٣ بر صفر یا ٣ بر یک ببریم.

وی افزود: شاید اگر بازی دوم را با قزاقستان داشتیم به راحتی این سد را پشت سر می گذاشتیم. برای اولین بار است که ایران با این سطح خودباوری پا به میدان می گذارد که نتیجه را هم گرفت.

مربی تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به اینکه بازیکنان از نظر فنی پتانسیل کافی دارند، خاطرنشان کرد: آنها با این پتانسیل می توانند جایگاه هم کسب کنند. آنچه محقق نمی شد این آگاهی ذهنی بود که اگر موانع از سر ذهن برداشته شوند با همین شیوه می توانیم مسابقات دیگر را ببریم.

بلوری زاده در پاسخ به این سوال که سرمربی قزاقستان گفته آنها تیم بسیار جوانی را به مسابقات فرستاده اند، عنوان کرد: آنها ٢-٣ بازیکن جوان داشتند. ٢ بازیکن زیر ١٩ سال بودند که سال گذشته در مسابقات شرکت کردند اما بازیکن با تجربه هم داشتند. کشورهایی مثل قزاقستان این ویژگی را دارند که بعد از چند پوئن خودشان را تطبیق دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: ما این اجازه را به حریف ندادیم و بچه ها پرقدرت ظاهر شدند. بازیکنان ما نشان دادند آنها هم می توانند تا تیم را آنالیز کرده و بازی را تغییر دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید