بلاتر: بدون تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ برای صلح بازی خواهیم کرد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۰۹
    کد خبر :249023

رئیس پیشین فیفا ضمن مخالفت با تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از سوی برخی کشورهای اروپایی گفت: ما برای خاطر صلح فوتبال را بازی خواهیم کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، سپ بلاتر به دنبال اخبار روزهای اخیر مبنی بر تحریم جام جهانی 2018 روسیه از سوی برخی مقامات کشورهای اروپایی با انتشار پیامی گفت: فوتبال بیش از 2 میلیارد طرفدار است و جام جهانی 2018 روسیه مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان ورزش است. بنابراین اجازه تحریم را ندهیم و فوتبال را برای صلح بازی خواهیم کرد.

ترزای می، نخست‌وزیر انگلیس هفته گذشته به دنبال مسمومیت سرگئی اسکریپال، افسر سابق اطلاعاتی روسیه و دخترش در لندن گفته بود که کشورش سطح هیئت اعزامی به جام جهانی 2018 روسیه را کاهش خواهد داد. مقامات ارشد و نمایندگان خانواده سلطنتی نیز به روسیه نخواهند رفت. دولت ایسلند نیز اعلام کرد طرح تحریم جام جهانی 2018 روسیه را بررسی می‌کند و رئیس‌جمهور لهستان هم گفت که در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها در ورزشگاه لوژنیکی مسکو شرکت نخواهد کرد.

جام جهانی 2018 در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید