پایان کار ملی‌پوش بسکتبال ایران در لیگ پرو A آلمان

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۲۳
    کد خبر :806923
پایان کار ملی‌پوش بسکتبال ایران در لیگ پرو A آلمان

بهنام یخچالی و هم تیمی‌هایش در تیم «روستوک» آخرین دیدار خود در مرحله پلی‌آف گروهی لیگ پرو A آلمان را با برد به پایان رساندند اما از صعود بازماندند.

تیم بسکتبال روستوک که بهنام یخچالی را در اختیار دارد آخرین دیدار خود در مرحله گروهی پلی آف لیگ پرو A آلمان را مقابل تیم «ینا» برگزار کرد و با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۴ به پیروزی دست یافت.

در جریان این دیدار بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال کشورمان ۱۸ دقیقه برای تیم روستوک بازی کرد. ۱۰ امتیاز، یک ریباند و ۴ اسیست نتیجه عملکرد یخچالی در زمان حضورش در زمین بود.

پیروزی مقبال تیم «ینا» دومین برد روستوک در مرحله گروهی پلی آف لیگ پرو A آلمان بود. روستوک در مجموع این مرحله از رقابت ها را با ۲ برد و ۴ باخت به پایان رساند و با ایستادن در جایگاه سوم از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

این در حالی است که روستوک در جریان دیدارهای فصل عادی لیگ آلمان صاحب ۲۲ برد شده بود و نتیجه ۶ دیدار را واگذار کرده بود و با قرار گرفتن در رده نخست راهی مرحله پلی آف شد.

به گزارش مهر، در هر صورت با ناکامی روستوک برای صعود از مرحله گروهی پلی آف لیگ پرو A آلمان، کار بهنام یخچالی با این تیم در این فصل به پایان رسید. این بسکتبالیست کشورمان پیش از مصدومیتش به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ معرفی شده بود. یخچالی همچنین بعد از بازگشتش و صعود به مرحله گروهی پلی‌آف در جمع ۸ بازیکن برتر این مرحله قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید