بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر در جلسه هیئت دولت تصویب شد

    کد خبر :852030

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ایام کرونا بیشترین آسیب به حوزه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر وارد شد و در این راستا دولت مردمی تلاش می‌کند تا دغدغه‌های معیشتی هنرمندان را به حداقل برساند.

به گزارش تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه اولین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان باغچه ‌بان که در شهرستان مرند برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسته حمایتی اصحاب فرهنگ و هنر اخیرا در جلسه هیئت دولت تصویب شد که در چند روز آینده با تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه، این بسته در اختیار اصحاب فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد.

وی افزود: این بسته شامل تسهیلات کم سود و در برخی موارد بلاعوض است که از سوی صندوق اعتباری هنر تعلق می‌گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه بسته حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل چه کسانی می شود؟ خاطر نشان کرد: این بسته حمایتی شامل تمامی اصحاب فرهنگ و هنر است و از طرف صندوق اعتباری هنر به تمامی هنرمندان تعلق می‌گیرد.

وی ابراز کرد: در ایام کرونا بیشترین آسیب به حوزه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر وارد شد و در این راستا دولت مردمی تلاش می‌کند تا دغدغه‌های معیشتی هنرمندان را به حداقل برساند.

اسماعیلی به مهم ترین برنامه‌ها و اولویت‌های خود نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنری با حفظ رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر کشور مجددا راه اندازی شود و با حضور خود مردم برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید