برگزاری مزایده حضوری اموال تملیکی

    کد خبر :861452

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در راستای تسریع در تعیین تکلیف اموال منقول زیر پوشش تملک این سازمان، مزایده‌های حضوری (حراج) دوباره برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، در راستای دستور رییس جمهوری و وزیر اقتصاد جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی، اعضای هیات مدیره این سازمان، موضوع راه اندازی حراج الکترونیکی و برگزاری مجدد مزایده حضوری (حراج) را مورد بررسی قرار داده و اجرای آن را به تصویب رساندند.

بر این اساس، زمان‌بندی شرکت در مزایده‌های حضوری(حراج) سازمان اموال تملیکی از طریق وبگاه این سازمان به نشانی www.Tamliki.ir اعلام خواهد شد.

تاکید بر ساماندهی وضعیت انبارهای سازمان جمع آوری املاک تملیکی امسال در ۱۶ مهرماه با بازدید رئیس‌جمهوری از انبارهای اموال تملیکی گمرک استان بوشهر، آغاز شد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر ضرورت مشخص شدن وضعیت اموال موجود در انبارهای اموال تملیکی گمرک، برای تعیین‌تکلیف اجناس موجود در انبارهای گمرک استان بوشهر در مدت سه ماه تعیین کرد.

ضرب‌الاجل رئیس جمهوری، پای سایر مسئولان را به انبارهای تملیکی در استان های مختلف باز کرد تا به ساماندهی این انبارها در راستای دستور مقام عالی کشور اهتمام بیشتری داشته باشند. رییس قوه قضاییه در ۱۴ آبان‌ماه در بازدیدی سه ساعته از انبار مرکزی جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تهران، از مسوولان سازمان اموال تملیکی خواست ۲ هفته دیگر، با بررسی چگونگی ساماندهی فعالیت این سازمان و تعیین‌تکلیف کالاهای موجود در انبارها، پیشنهادات خود را برای تامین بودجه، رفع نقایص قانونی و اصلاح ساختارها و روش‌ها ارائه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید