برگزاری مجمع انتخاباتی ۷ هیات استانی در آستانه انتخابات بوکس!

  • آرشیو
  • شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷
    کد خبر :175266

تاکنون مجمع انتخاباتی هفت هیات استانی به ریاست افشین داوری سرپرست فعلی فدراسیون و کاندیدای مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار شده است.

به گزارش مهر، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس ۵ دی برگزار می شود و بالاخره بعد از ۲۸ سال جانشین ناطق نوری در این رشته رزمی مشخص خواهد شد.

از میان کاندیداهای حاضر در این مجمع، داوری، حسینی، ثوری و کتیرایی شانس بیشتری برای کسب عنوان ریاست دارند اما مسئله مهم به وجود آمده در انتخابات بوکس این است که شرایط کاندیداها با هم برابر نیست.

خبرنگار مهر در گفتگو با کاندیداهای دارای شانس بالاتر از نارضایتی آنها نسبت به روی کار بودن افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون مطلع شد. در حالی که منع قانونی برای حضور سرپرست در انتخابات فدراسیون های ورزشی دیده نمی شود اما شرایط از نظر عرفی خلاف عدالت است.

داوری در مدت کوتاه سرپرستی خود به کار سرمربی خارجی تیم ملی پایان داد و با انتخاب جایگزینی به نام اکبر احدی که یکی از گزینه های معرفی شده برای حضور در مجمع است، شائبه مهندسی کردن انتخابات را به وجود آورده است.

انتخاب ریاست هفت هیات استانی ( قزوین ،چهار محال و بختیاری، اردبیل ،خراسان شمالی، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی ) توسط افشین داوری یکی دیگر از اعتراض های منطقی کاندیداهای دیگر است تا جایی که بهزاد کتیرایی از مدیران باسابقه و خوش نام ورزش کشور در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: دیگر حتی کناره گیری داوری از سرپرستی فایده ندارد چرا که وی کارهایش را انجام داده است. معتقدم داوری برای رعایت عدالت نباید در انتخابات حضور پیدا کند.

حالا همه نگاه ها به سوی وزارت ورزش و جوانان است که بارها به صراحت از عدم دخالت در انتخابات فدراسیون های ورزشی تاکید کرده. داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در حالی خطاب به خانواده بوکس می گوید «خیالتان از عدالت در مجمع تخت باشد» که شرایط نابرابر کاندیداها کماکان ادامه دارد. شاید داوری و یا وزارت ورزش و جوانان با یک تصمیم ناگهانی همه انتقادات و اعتراض ها نسبت به مهندسی کردن انتخابات را خنثی کرده و بر بی طرفی این نهاد در انتخابات پرحاشیه بوکس صحه بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید