برگزاری جشن خداحافظی با بخاری‌های نفتی از مدارس

    کد خبر :661476
برگزاری جشن خداحافظی با بخاری‌های نفتی از مدارس

مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن اشاره به برگزاری جشن خداحافظی با بخاری‌های نفتی از سطح مدارس دارای علمک گاز، درباره آخرین وضعیت جمع‌آوری این سیستم‌ها در کشور اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۲۴ هزار کلاس درس دارای بخاری‌های نفتی در مناطق دارای علمک گاز داشتیم که تمام آنها را از این کلاس‌ها جمع کردیم.

 

سید مهدی حسینی‌نیا با بیان اینکه همایش بزرگ تعمیر، تجهیز و نگهداری فضاهای آموزشی در روزهای چهارم و پنجم دی ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود گفت: جشن خداحافظی با بخاری‌های نفتی از مدارس دارای علمک گاز هم همزمان با این همایش در تبریز برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این همایش با توجه به اهمیت تعمیر، تجهیز و نگهداری فضاهای آموزشی که معمولاً کمتر به آن پرداخته می‌شود و با هدف تبیین مطالب مربوط به اهمیت این موضوع برگزار خواهد شد.

 

مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: در این همایش محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش، مدیران‌کل و معاونان فنی و اجرائی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها، رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌ها و معاونان پشتیبانی ادارات کل آموزش و پرورش حضور خواهند داشت تا ضمن تقویت تعاملات سازنده میان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در مورد مفاهیم مربوط به تعمیر، تجهیز و نگهداری مدارس عنوان شده و بازتعریفی از نوع فعالیت‌ها در این حوزه داشته باشیم.

 

حسینی‌نیا ضمن اشاره به برگزاری جشن خداحافظی با بخاری‌های نفتی از سطح مدارس دارای علمک گاز، درباره آخرین وضعیت جمع‌آوری این سیستم‌ها در کشور اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۲۴ هزار کلاس درس دارای بخاری‌های نفتی در مناطق دارای علمک گاز داشتیم که تمام آنها را از این کلاس‌ها جمع کردیم.

 

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: برای تامین و تعمیر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس و هنرستانها در سال ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور همچنین به دستورالعمل جامع رعایت نکات ایمنی در رابطه با نگهداری سیستم‌های گرمایشی که به مدارس سراسر کشور ابلاغ شده است اشاره و اظهار کرد: در این دستورالعمل چگونگی استفاده از انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مورد توجه قرار گرفته است و مدارس ملزم به رعایت آن هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید