برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی با توپ‌های جدید

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :409793

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان ‌جهانی فوتبال ساحلی تمرین غیر رسمی تیم‌های شرکت کننده در جام بین قاره‌ای برگزار شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی، تیم‌های شرکت‌کننده در جام بین قاره‌ای در صورت تمایل این امکان را داشتند تا روز گذشته در ورزشگاه اصلی مسابقات به تمرین بپردازند.

بر همین اساس کلیه تیم‌ها به جز تیم‌های ملی تاهیتی و امارات تمرینات خود را براساس برنامه از پیش تعیین‌شده در ورزشگاه اصلی مسابقات برگزار‌ کردند که در همین راستا تمرین ملی‌پوشان ایران نیز از ساعت 20:30 (به وقت امارات) پیگیری شد.

در این تمرین تمام بازیکنان تیم ملی ایران از نشاط و آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند و به مرور چند حرکت تاکتیکی پرداختند. از نکات قابل توجه باید به انجام تمرینات با توپ جدید معرفی شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اشاره کرد که نسبت به استانداردهای توپ‌های مورد استفاده قرار گرفته پیشین در ادوار گذشته، بسیار متفاوت بود و موجب تعجب درواز‌ه‌بانان تیم ملی شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه دوم جام بین قاره‌ای با تیم‌های آمریکا، تاهیتی و روسیه در گروه دوم رقابت‌ها قرار دارد. ضمن اینکه تیم‌های برزیل، اسپانیا، امارات و مصر در گروه نخست حاضر هستند.

نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از ساعت 19:30 فردا (سه‌شنبه) مقابل آمریکا برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید