برند محبوب چینی اولین تبلت خود را معرفی می کند

    کد خبر :1057417
تبلت

شیائومی و ردمی دو برند محبوب چینی تاکنون تبلت‌هایی ارائه کردند اما برند سوم زیرمجموعه شیائومی تاکنون تبلتی ارائه نکرد.

بازتاب-اخیراً یک تبلت جدید پوکو در گواهی EEC اروپا با نام محصول “مدل POCO برند تبلت” رویت شد. بنابراین به نظر رسیده که پوکو می‌تواند برای اولین بار وارد بازار تبلت‌ها شود.

این گواهی شماره مدل دستگاه را 2405CPCFBG نشان می‌دهد، اما جزئیات خاصی در مورد مشخصات یا ویژگی‌های آن ارائه نمی‌دهد. این اولین بار بوده که یک تبلت با نام تجاری Poco روی هر پلتفرم گواهی رویت می‌شود، بنابراین ما در مورد جزئیات آن اطلاعاتی نداریم. مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند پوکو، تبلت آینده ممکن بوده یک مدل ریبرند از یک تبلت موجود شیائومی یا ردمی باشد.

پیش از این شیائومی تبلت پرچمدار پد 6 اس پرو را با مشخصات پرچمدار معرفی کرد. این تبلت به پنل 12.4 اینچی LCD با نسبت تصویر 3:2، وضوح 3K، نرخ نوسازی 144 هرتز و شدت روشنایی 900 نیت مجهز است. همچنین باید به رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 اشاره کرد و در کنار آن پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 هم وجود دارد.

تبلت

دستگاه دارای سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید 14 بوده و در کنار آن باتری 10 هزار میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 120 واتی هم تعبیه شد. این تبلت یکی از اولین تبلت‎‌ها با دوربین 50 مگاپیکسل عقب و 32 مگاپیکسل در جلو است. باید منتظر ماند تا پوکو اولین تبلت خود را معرفی کند و مشخص شود چگونه مدلی را باید مشاهده کنیم.

اطلاعات دقیقی در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس هم اشاره کرد. شیائومی در نظر دارد این مدل را به عنوان تبلت ریبرند عرضه کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید