برنامه کامل تیم ملی بسکتبال در سه تورنمنت اروپایی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ۹:۳۳
    کد خبر :578981

تیم ملی بسکتبال با ترکیبی ۱۲ نفره بامداد فردا عازم پرتغال می‌شود تا در تورنمنت بین‌المللی این کشور و دو کشور اروپایی دیگر شرکت کند؛ در این سه تورنمنت ایران برگزارکننده ۸ دیدار خواهد بود.

مهمترین بخش برنامه های آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین با سفر به اروپا و شرکت در سه تورنمنت بین المللی به میزبانی پرتغال، روسیه و یونان انجام می شود. برای این سفر، کادر فنی تیم ملی بسکتبال ۱۲ بازیکن را در ترکیب این تیم قرار داده است.

صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، حامد حسین زاده، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، آرون گرامی پور، سجاد مشایخی، رسول مظفری، میثم میرزایی و بهنام یخچالی ۱۲ بازیکن منتخب مهران شاهین طبع و همکارانش برای حضور در دیدارهای تدارکاتی پیش بینی شده هستند.

فرزاد کوهیان، امیر محمد بهروز عطایی و مهران آتشی (مربیان) همراه با بهروز مهدوی (بدنساز) و صادق توکلی (فیزیوتراپ) نفراتی هستند که در کنار مهران شاهین طبع، آماده سازی و هدایت ملی پوشان بسکتبال ایران در تورنمنت های پیش رو را عهده دار خواهند بود.

تیم ملی بسکتبال بامداد فردا پنجشنبه تهران را به مقصد پورتو پرتغال ترک می کند تا برگزارکننده سه دیدار در این تورنمنت باشد. در تورنمنت بین المللی پرتغال، علاوه بر ایران تیم های اسلواکی و دانمارک نیز حضور دارند. برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال در تورنمنت بین المللی پورتو به این شرح است:

جمعه ۴ مردادماه
* ایران – اسلواکی

شنبه ۵ مردادماه
* ایران – دانمارک

یکشنبه ۶ مردادماه
* ایران – پرتغال

روسیه مقصد ملی پوشان بسکتبال ایران پس از اتمام دیدارهای آنها در پورتو است. تورنمنت پیش بینی شده از سوی روسا به میزبانی مسکو و با حضور تیم های میزبان، ایران و اردن برگزار می شود. این تورنمنت ۱۱ تا ۱۳ مردادماه برگزار می شود اما تیم ملی بسکتبال چند روز زودتر عازم مسکو می شود تا چند جلسه تمرینی هم در مسکو داشته باشد.

این تیم ۹ تا ۱۱ مردادماه برگزارکننده پنج جلسه تمرینی در مسکو خواهد بود و اولین دیدارش را هم ۱۲ مردادماه برگزار می کند. البته در اولین روز تورنمنت روسیه (۱۱ مردادماه) که دو تیم میزبان و اردن رو در روی هم قرار می گیرند، تیم ایران استراحت خواهد داشت. برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال در تورنمنت روسیه به این شرح است:

شنبه ۱۲ مردادماه
* ایران – اردن

یکشنبه ۱۳ مردادماه
* ایران – روسیه

تورنمنت بین المللی یونان سومین تورنمنت متوالی است که شاگردان مهران شاهین طبع در آن شرکت خواهند کرد. این تورنمنت طی روزهای ۱۷ تا ۲۱ مردادماه و به میزبانی جزیره کِرت که بزرگترین جزیره یونان است، برگزار می شود. یونان و مجارستان حریفان تیم ملی بسکتبال در این تورنمنت خواهند بود.

تیم ملی بسکتبال در اولین روز حضور در جزیره کرت دیداری غیررسمی با تیم میزبان خواهد داشت. سپس دو دیدار رسمیِ پیش بینی شده خود را به ترتیب برابر تیم های مجارستان و یونان برگزار می کند. برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال در یونان به این شرح است:

پنجشنبه ۱۷ مردادماه
‌* ایران – یونان (دیدار غیررسمی)

شنبه ۱۹ مردادماه
‌* ایران – مجارستان

یکشنبه ۲۰ مردادماه
* ایران – یونان

به گزارش مهر، جام جهانی بسکتبال شهریورماه به میزبانی چین برگزار می شود. دیدارهای ۳۲ تیم شرکت کننده در این رقابت ها و در مرحله مقدماتی همزمان در هشت شهر پیگیری می شود.

تیم ملی بسکتبال که در گروه سوم با تیم های اسپانیا، تونس و پورتوریکو قرار دارد در شهر گوانگژو برگزارکننده دیدارهای خود خواهد بود.

این سومین حضور تیم ملی بسکتبال در جام جهانی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید