سرپرست سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد

برقراری مستمری بازماندگان سیل اخیر، در اسرع وقت

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲
    کد خبر :514221

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: در صورتی که افراد فوت شده در سیل اخیر از بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی باشند، مستمری بازماندگان واجد شرایط آنها در اسرع وقت برقرار می‌شود.

محمدحسن زدا برای مصدومان این حوادث طلب شفای عاجل کرد و اظهار داشت: برای تسهیل خدمت رسانی به بیمه شدگان و کارگاه‌های تحت پوشش این سازمان در استان‌های سیل‌زده دستورات لازم به مدیران واحدهای بیمه‌ای و درمانی صادر شده است.

وی گفت: ارائه خدمات درمانی به مصدومان با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت مراکز درمانی انجام می‌شود.

زدا افزود: کارگاه‌های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی که فعالیت آنها در اثر سیل متوقف شده است نیز از حمایت‌های این سازمان از جمله برقراری مقرری بیمه بیکاری برای کارگران، برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی ضمن اظهار همدردی و تسلیت به بازماندگان افراد فوت شده براثر سیل، ادامه داد: در صورتی که افراد فوت شده در این سوانح از بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی باشند، مستمری بازماندگان واجد شرایط آنها در اسرع وقت برقرار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در پایان بر لزوم ارائه تمامی تعهدات قانونی این سازمان به آسیب دیدگان حوادث اخیر تاکید کرد و گفت: سرعت و کیفیت خدمت رسانی به این عزیزان را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانیم و به عنوان یک سازمان خدمت رسان در شرایط سخت در کنار تولیدکنندگان و کارفرمایان و همچنین جامعه شریف و زحمتکش کارگری هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید