برف و باران در راه تهران

    کد خبر :895507

داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، نشان می دهد وضعیت جوی استان تهران به صورت بارش برف و باران، وزش باد شدید در بخش‌های جنوبی و کاهش قابل ملاحظه دما باشد.

طبق داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آب و هوای استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات به‌ خصوص در دامنه‌ها و ارتفاعات بارش باران و برف و رعد و برق، در برخی مناطق به‌ویژه در بخش‌های جنوبی همراه با وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهد بود.

انتظار می رود بیشتر میزان بارش ها از بعدازظهر سه شنبه و در روز چهارشنبه(۲۴ و ۲۵ اسفندماه) باشد که در مناطق همراه با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات به صورت مه و بارش برف و باران باشد.

بر اساس پیش بینی این سازمان از بعدازظهر چهارشنبه در سطح تهران به‌ خصوص قسمت های جنوبی شاهد وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخاک باشیم و از بعد از ظهر چهارشنبه تا پایان هفته دما به شکل قابل ملاحظه دما در سطح استان و کاهش یافته و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات خواهدبود، همچنین سردترین نقطه استان تهران ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران را فردا (۲۴ اسفندماه) نیمه ابری تا ابری و وزش باد وگاهی بارش باران و رگبار و رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای ۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرده است، پنج شنبه 15 اسفندماه نیز هوای پایتخت نیمه‌ابری و تا ابری وگاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و از بعد ازظهر وزش باد شدید و اوایل شب کاهش ابر خواهد بود، دمای هوا نیز در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲ و ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید