برف راه‌های روستایی ازنا را مسدود کرد

    کد خبر :966183
برف راه‌های روستایی ازنا

از شب گذشته شاهد بارش برف در شهرستان ازنا بودیم و هم‌اکنون برخی از راه‌های روستایی و مواصلاتی مسدود است که عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.

مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به توقف بارش برف در محور اسالم – خلخال به ارتفاع یک متر، گفت: بارش برف در چهار شهرستان آستارا، رودبار، سیاهکل و انزلی ادامه دارد.

غلامعلی نیک فهم، از بارش شدید برف در دو سیاهکل – دیلمان و رودبار – حشمت آباد خبر داد و اظهار کرد: حداکثر ارتفاع برف در محور سیاهکل – دیلمان به ۴۵ سانتیمتر رسیده است.

وی با بیان اینکه حداکثر ارتفاع برف در محور رودبار – حشمت آباد نیز ۱۵ سانتیمتر است، گفت: شاهد توقف بارش برف در محور اسالم – خلخال با حداکثر ارتفاع ۱۰۰ سانتیمتر هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، همچنین از توقف برف در محور ماسال – گیلوان به ارتفاع ۶۰ سانتیمتر خبر داد و اضافه کرد: بارش برف در محور‌های فومن – ماسوله (۱۵ سانتیمتر) و شفت – امامزاده ابراهیم – امامزاده اسحاق (۱۰ سانتیمتر) و قوشه لانه – کلیشم (پنج سانتیمتر) نیز متوقف شده است.

نیک فهم با اشاره به بارش خفیف برف در محور‌های پونل – خلخال، رودسر – لات محله، شوک – ملکوت، بلوردکان – خصیب دشت و بهارستان – آقچای، تصریح کرد: ارتفاع برف در این محور‌ها بین ۱۰ تا ۴۵ سانتیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه الماس به ۱۰۰ سانتیمتر رسیده و بارش متوقف شده است، گفت: شاهد توقف بارش برف در گردنه حیران به ارتفاع ۶۰ سانت نیز هستیم، اما در گردنه کوهین محور رشت – قزوین بارش خفیف برف به ارتفاع ۱۰ سانت داریم.

مدیرکل راهداری گیلان از بارش برف در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های رودبار، سیاهکل، انزلی و آستارا خبر داد و متذکر شد: در سایر محور‌های مواصلاتی گیلان باران می‌بارد، اما کلیه راه‌های اصلی و فرعی بازگشایی شده و از صبح امروز پاکسازی راه‌های روستایی را آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکه فقط محور پونل – خلخال به دلیل وقوع کولاک و احتمال ریزش بهمن مسدود است، تاکید کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

فرماندار: برف راه‌های روستایی ازنا را مسدود کرد

محمدرضا فتاحی فرماندار ازنا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۹۳ روستای شهرستان ازنا تقریبا راه‌های دسترسی به ۸۰ درصد از آن‌ها بسته است.

وی بیان کرد: از شب گذشته شاهد بارش برف در شهرستان ازنا بودیم و هم‌اکنون برخی از راه‌های روستایی و مواصلاتی مسدود است که عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.

فرماندار ازنا با اشاره به اینکه هم‌اکنون عوامل راهداری مشغول بازگشایی راه ازنا_اراک هستند، اظهارکرد: تردد در راه‌های اصلی شهرستان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است بنابراین توصیه می‌کنیم مردم از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، فاتحی عنوان کرد: بارش‌ها تا ظهر همچنان ادامه دارد و و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۵ سانتی‌متر بارش برف داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید