بررسی گوشی پرچمدار شیائومی 13

شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را معرفی و عرضه می‌کند. در سال 2023 از گوشی پرچمدار شیائومی 13 رونمایی کرده که شامل سه مدل شده و در این بین باید به مدل استاندارد پرداخت.

بازتاب- گوشی شیائومی 13 یک پرچمدار جذاب در طراحی و سخت افزار قدرتمند است. این شرکت نسبت به نسل قبل ظاهری متفاوت به محصول خود بخشید که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد. در ادامه بیشتر با این پرمدعا شیائومی آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

شیائومی 13 از ابعاد 152 در 71 در 8.1 میلیمتری برخوردار است و وزن 185 گرم دارد. این گوشی در عقب آن بدنه شیشه ای و فریم فلزی به کار گرفته شد. گوشه‌های دستگاه گرد بوده و حفره دوربین سلفی در وسط نمایشگر گنجانده شد.

در عقب جزیره دوربین مربعی متفاوتی را شاهد هستیم که سه حسگر دوربین و فلاش LED دارد. این دستگاه دارای استاندارد ضداب IP68 است و خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نیست و حسگر اثرانگشت هم زیر نمایشگر قرار دارد. پورت USB-C در قسمت زیرین گوشی تعبیه شد.

طراحی جذابی برای شیائومی 13 تدارک دیده شد.

 

شیائومی 13

 

نمایشگر و باتری

این گوشی از صفحه نمایش امولد 6.36 اینچی 120 هرتز با شدت روشنایی 1200 نیت برخوردار است. همچنین باید به پشتیبانی HDR10+، پوشش شیشه مقاوم گوریلاگلس 5، تراکم پیکسلی بالا و برخی دیگر پرداخت. یک نمایشگر روشن، پروضوح و سریع در این مدل یافت می‌شود.

باتری دستگاه 4500 میلی آمپرساعتی بوده و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی نیز روی این مدل پیدا می‌شود. بنابراین باتری پایدار و سرعت شارژ بالایی را می‌توان مشاهده کرد.

 

سخت افزار و دوربین

این تلفن هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده و دارای تراشه گرافیکی آدرنو 740 است. دستگاه با 8 تا 12 گیگ رم و 128 تا 512 گیگ حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. در بخش دوربین سه حسگر در عقب گنجانده شده که باید به حسگر اصلی واید 50 مگاپیکسل، حسگر تله فوتو 10 مگاپیکسل و اولتراواید 12 مگاپیکسل پرداخت. قابلیت فیلمبرداری 8کی توسط دوربین اصلی قابل انجام است.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسل بوده و می‌تواند با وضوح 1080 پیکسل تصویربرداری کند.

 

شیائومی 13

 

نتیجه گیری

شیائومی 13 یک پرچمدار پرادعا بوده که در عین کوچک بودن، سخت افزار قوی شامل آن شد. در بحث متریال طراحی و ساخت نیز باکیفیت و پرچمدار بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. این تلفن هوشمند مزایا بیشتری نسبت به معایبش دارد. همچون سرعت شارژ بالا، طراحی شیک، سخت افزار قوی و برخی دیگر. دوربین ایده‌آل هم شامل آن شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید