بررسی گوشی نوا 11 پرو هوآوی

هوآوی پس از تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده با کاهش فروش رو به رو شد و خود سیستم عامل اختصاصی ترتیب داد و در حال حاضر نیز همچون گذشته رونق فروشی ندارد، به جز در چین.

بازتاب-یکی از گوشی‌های هوشمند این شرکت نوا 11 پرو نام داشته که طراحی فوق العاده زیبا و سخت افزار بسیار قدرتمند دارد. متاسفانه خبری از پشتیبانی شبکه 5G نیست و در ادامه بیشتر با این مدل آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

 نوا 11 پرو

 

 

نوا 11 پرو دارای ابعاد 164 در 74 در 7.9 میلیمتر است و وزن آن به 188 گرم می‌رسد. بدنه از جنس شیشه یا چرم بوده و فریم فلزی هم شامل آن شده است. بنابراین یک میان رده پرچمدار را می‌توان از سوی هوآوی مشاهده کرد. این دستگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون نداشته و پورت USB-C هم زیر آن تعبیه شد. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بوده و مشخصات ظاهری و طراحی پریمیومی در نوا 11 پرو می‌توان شاهد بود.

در بحث طراحی نمایشگر منحنی با حفره دوربین بیضی شکل گوشه بالا سمت راست به چشم می‌خورد. همچنین باید به جزیره دوربین عقب بیضی شکل عمودی با سه حسگر دوربین پرداخت.

 

نمایشگر و باتری

نوا 11 پرو از نمایشگر اولد 6.7 اینچی 120 هرتز با وضوح FHD+ برخوردار است. پوشش شیشه آن مقاوم بوده و طراحی منحنی با یک حفره بیضی شکل در گوشه بالا سمت راست دارد. بنابراین می‌توان انتظار تجربه کاربری لذت بخش داشته و یک نمایشگر پروضوح و سریع شامل آن شد. حاشیه کم در کنار تراکم بالا، تجربه کاربری خوبی را به مخاطب ارائه می‌دهد. در بخش باتری پک 4500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 100 واتی لحاظ شد.

البته شارژ بی سیم و بی سیم معکوس هم پشتیبانی دارد.

 

نوا 11 پرو

 

 

دوربین و نرم افزار

این گوشی به دو حسگر واید 50 مگاپیکسلی و اولتراواید 8 مگاپیکسلی در عقب مجهز است. دوربین اصلی توانایی فیلمبرداری 4کی را داراست. همچنین باید به حسگر دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی هم بپردازیم. ویژگی‌های لازم برای تصویربرداری حرفه‌ای وجود دارد. سیستم عامل دستگاه HarmonyOS 3.0 بوده که انحصاری هوآوی است و نسخه‌ای بروز محسوب می‌شود.

 

نتیجه گیری

گوشی نوا 11 پرو یک محصول جذاب از هوآوی بوده که مشخصات کلیدی بزرگ اما میان رده شامل آن شد. تلفن هوشمند متریال باکیفیت هم داشته و فراتر از یک میان رده عمل می‌کند. نوا 11 پرو بخشی از خانواده نوا 11 هوآوی است که در نوع خود برجسته هستند و مشخصات کلیدی قابل توجهی دارند. طراحی شیک، سخت افزار قوی و سرعت شارژ بالا از جمله ویژگی محصول هوآوی هستند. اما عدم پشتیبانی شبکه 5G، سیستم عامل اختصاصی هوآوی و برخی از این قبیل شاید معایب آن باشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید