بررسی گوشی لنوو K14 Plus

    کد خبر :1014314
لنوو K14 Plus

شرکت لنوو یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده سیستم‌های کامپیوتری بوده که هر سال محصول جدیدی ارائه می‌دهد. در این بین باید به گوشی K14 Plus اشاره داشت که در سال 2022 راهی بازار شده است.

بازتاب- گوشی لنوو K14 Plus یک میان رده بوده که از طراحی جذابی بهره می‌برد. دستگاه شامل ویژگی‌های مختلفی شده و در نوع خود مدلی برجسته تلقی می‌شود. در ادامه بیشتر با لنوو K14 Plus آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

گوشی لنوو K14 Plus دارای ابعاد 165 در 75 در 9.1 میلیمتر است و وزنی 198 گرمی دارد. دستگاه کاملا پلاستیکی بوده و از نمایشگر حفره‌دار دارای حاشیه و جزیره دوربین مستطیل شکل برجسته با سه حسگر دوربین عمودی برخوردار است.

این محصول لنوو همچنین حسگر اثرانگشتی در عقب دارد. این تلفن هوشمند جک 3.5 میلیمتری هدفون، حسگر اثرانگشت در عقب، پورت USB-C و قابلیت ارتقا حافظه داخلی هم دارد. با تمام این اوصاف محصول لنوو یک میان رده ارزشمند است.

نمایشگر و باتری

گوشی لنوو K14 Plus دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح HD+ است. در سوی دیگر باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی دارای سرعت شارژ 10 واتی هم اشاره کرد که نشان دهنده نمونه بارز یک میان رده خوش قیمت است.

این تلفن هوشمند لنوو پایداری لازم را داشته و شاید وضوح تصویر قابل توجهی ارائه ندهد.

لنوو K14 Plus

 

سخت افزار و دوربین

محصول لنوو به پردازنده یونیساک T700 مجهز شده و در کنار آن 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا قرار می‌گیرد. این گوشی در بخش دوربین سه حسگر 48 مگاپیکسل واید، 2 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل عمق دارد. در بخش سلفی نیز حسگر 8 مگاپیکسل تعبیه شده و هر دو حسگر عقب و جلو می‌توانند با وضوح 1080 پیکسل فیلمبرداری کنند.

 

نتیجه گیری

گوشی لنوو K14 Plus محصولی اقتصادی از برند چینی است که برای کاربری روزانه می‌تواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. اما با توجه به تعبیه شدن پردازنده ضعیف و پرمصرف پایداری بالایی در انرژی نداشته و یک گزینه ساده در کاربری خواهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید