بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12S

شیائومی در صنعت گوشی هوشمند توانسته آوازه بلندی برای خود دست و پا کند. برندی که گوشی‌های هوشمند متنوعی را در بازار عرضه کرده و سعی دارد این رویه ادامه داشته باشد.

بازتاب-یکی از محصولات این شرکت گوشی Redmi Note 12S است که میان رده جذاب در طراحی و سخت افزار محسوب می‌شود. دستگاه اگرچه بدنه پلاستیکی داشته، اما حس خوب کاربری را با رابط کاربری جذاب رقم می‌زند.

در این بخش با Redmi Note 12S بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی و ساخت

Redmi Note 12S دارای بدنه پلاستیکی با فریم پلاستیکی بوده و ابعاد آن 159 در 73 در 8.1 میلیمتر است. وزن گوشی به 176 گرم هم می‌رسد. اسلات حافظه و سیم کارت نیز روی این مدل پیدا خواهید کرد.

حسگر اثرانگشت در بخش جانبی قرار گرفته و با کلید پاور یکپارچه شد. نمایشگر حفره‌ای در وسط داشته و نسبتا حاشیه دار دارد. بدنه عقب یک جزیره دوربین مربعی با حسگر دوربین بزرگ و دو حسگر دوربین کوچک در کنار فلاش LED دارد.

طراحی قابل قبولی روی این مدل می‌توان یافت و خبری از قابلیت ضدآب نیست و باید به متریال مورد اشاره بسنده کرد.

شیائومی Redmi Note 12S

صفحه نمایش

گوشی Redmi Note 12S دارای پنل امولد 6.4 اینچی با شدت روشنایی 700 نیت و نرخ نوسازی 90 هرتز است. وضوح تصویر FHD+ یا همان 1080 در 2400 پیکسل بوده و کیفیت تصویر مطلوبی را به مخاطب ارائه می‌دهد.

تلفن هوشمند ردمی تراکم 409ppi داشته و نسبت ابعاد 20:9 ارائه می‌دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز 84 درصد است. به طور کلی بخش صفحه نمایش قابل قبولی روی گوشی ردمی نوت 12اس می‌توان یافت.

سخت افزار و باتری

این گوشی به پردازنده Helio G95 دوازده نانومتری مدیاتک مجهز شده که در کنار تراشه گرافیکی Mali-G57 MC2 می‌تواند توانایی زیادی از خود نشان دهد. دستگاه شامل 6 تا 8 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی هم می‌شود.

در سوی دیگر حافظه داخلی از طریق اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است. بنابراین دیگر نباید نگران کمبود حافظه ذخیره‌سازی باشیم. ردمی نوت 12 اس یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 33 واتی دارد و می‌تواند نیاز را برآورده سازد.

شیائومی Redmi Note 12S

دوربین و نرم افزار

در این گوشی دوربین اصلی واید 108 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسل گنجانده شد. در سوی دیگر حسگر سلفی 16 مگاپیکسل هم قرار دارد. پیکربندی دوربین ایده آل بوده اما برخی سنسورها عملکرد آن چنانی ندارند.

برای نرم افزار این گوشی شامل سیستم عامل اندروید 13 و MIUI 14 شیائومی می‌شود. بنابراین با چنین تلفن هوشمندی می‌توان جدیدترین ترکیب نرم افزار داشت.

نتیجه گیری

ردمی نوت 12 اس یک میان رده تمام عیار از شیائومی بوده که دارای طراحی جذاب و سخت افزار ایده آل است. این ترکیب جذاب نظر هر فردی را به خود جلب کرده و ردمی نوت 12 اس را به یک گوشی ایده آل تبدیل می‌کند که با قیمتی مناسب قابل تهیه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید