بررسی گوشی شیائومی Redmi A2+

شیائومی تحت برند ردمی خود گوشی‌های هوشمند متنوعی را روانه بازار می‌کند و یکی از آنها مدل Redmi A2+ است. گوشی اقتصادی با طراحی جذاب و مشخصات مناسب.

بازتاب-گوشی ردمی A2+ اقتصادی تازه وارد شیائومی بوده که از طراحی جذاب و سخت افزاری ایده آل برخوردار است. گوشی شاید مشخصات خیره کننده روی کاغذ نداشته باشد، اما در نوع خود کم نظیر است.

شیائومی ویژگی‌های جذاب بخصوص قیمت مناسب را شامل این مدل کرده که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

گوشی شیائومی Redmi A2+ دارای ابعاد 164 در 76 در 9 میلیمتر بوده و وزنی 192 گرمی دارد. دستگاه از بدنه و فریم پلاستیک برخوردار بوده که موجب شده وزن آن کم و تجربه کاربری لذت بخش ارائه دهد.

شیائومی Redmi A2+ دارای حسگر اثرانگشت در عقب بوده و جزیره دوربین مربعی با دو حسگر دوربین و یک فلاش LED در آن جای گرفت. این گوشی نمایشگر ناچ با حاشیه‌ بسیار داشته که در میان مدل‌های اقتصادی بدیهی است.

در این گوشی خبری از پورت USB-C نیست و شیائومی به microUSB 2.0 بسنده کرد. همچنین جک 3.5 میلیمتری هدفون هم در قسمت فوقانی دستگاه جای گرفت. با تمام این اوصاف دستگاه جذابیت بالایی دارد و طراحی قابل قبولی شامل آن شد.

شیائومی Redmi A2+

نمایشگر

ردمی A2+ از صفحه نمایش ناچ 6.5 اینچی با پنل IPS LCD برخوردار است که شدت روشنایی 400 نیت دارد. این صفحه نمایش وضوح 720 در 1600 پیکسل داشته و نسبت ابعاد 20:9 هم دارد. همچنین باید به تراکم پیکسل 269ppi پرداخت و به طور کلی نمایشگر ایده آل روی این مدل تعبیه شد. اگرچه نباید انتظار بسیاری داشت و باید به چنین مدل اقتصادی بسنده کرد. حاشیه صفحه نمایش کمی زیاد بوده که در میان گزینه‌های اقتصادی رایج است.

 

سخت افزار و باتری

ردمی A2+ به پردازنده Helio G36 مدیاتک 12 نانومتری تجهیز شده که در کنار تراشه گرافیکی PowerVR GE8320 می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این چیپ با 2 تا 4 گیگ رم و 32 تا 64 گیگ حافظه داخلی قابل تهیه است.

گوشی اسلات کارت میکرو اس دی داشته که قابلیت ارتقا حافظه داخلی را فراهم می‌آورد. در سوی دیگر یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 10 واتی تدارک دیده شده که پایداری بالا دارد و سرعت شارژ چندان قابل تعریف نیست.

 

دوربین و نرم افزار

گوشی مورد اشاره به دو حسگر 8 مگاپیکسلی واید و 0.8 مگاپیکسل سنجش عمق تجهیز شده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل دارد. دوربین عقب و جلو می‌تواند با وضوح 1080 پیکسل تصویربرداری داشته باشد. انتظارات زیادی نباید از دوربین این گوشی داشت.

دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 یا 13 گوادیشن قابل تهیه بوده و رابط کاربری MIUI هم دارد.

شیائومی Redmi A2+

نکته پایانی

Redmi A2+ یک اقتصادی بوده که سخت افزار نه چندان قدرتمندی شامل آن شد. از دوربین و سایر بخش‌های آن هم نباید انتظار زیادی داشت. اما عمرباتری طولانی ارائه می‌دهد. به طور کلی این گوشی برای کاربری روزانه پیشنهاد شده اما نباید انتظار گیم و مالتی سکینگ قابل توجه داشت.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید