بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاران توسط کمیته ۷ نفره

    کد خبر :527452
طرح ترافیک خبرنگاران

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه خبرنگاران تا امروز فرصت دارند با مراجعه به سایت تهران من نسبت به ثبت مشخصات و مدارک طرح ترافیک خبرنگاری اقدام کنند گفت: مدارک خبرنگاری آنها توسط کمیته ۷ نفره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عمار سعیدیان‌فر  با اشاره به فرآیند ثبت‌نام از سهمیه‌بگیران خاص از جمله خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام زمان ثبت‌نام از طریق سایت “تهران من” تعدادی از خبرنگاران نیز در این سایت برای اخذ طرح ترافیک ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: این ثبت‌نام به معنای صدور طرح ترافیک برای خبرنگاران نیست چرا که پس از اتمام زمان ثبت‌نام، شرایط و مدارک خبرنگاری آنها توسط کمیته 7 نفره مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرد.

سعیدیان‌فر ادامه داد: این کمیته شامل افرادی از کمیسیون عمران و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و یک نفر از جامعه عکاسان و یک نفر از رسانه‌های مستقل غیردولتی است و در واقع پس از بررسی مدارک مشخصات خبرنگاران، آنها می‌توانند نسبت به اخذ آرم طرح ترافیک اقدام کنند.

وی گفت: فرآیند معرفی و اخذ طرح ترافیک مانند سال گذشته است و در مرحله آخر، معرفی‌نامه و اسامی خبرنگاران از طریق رسانه‌هایشان برای دریافت طرح ترافیک به واحد مربوطه ارسال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز 7 اردیبهشت ماه، آخرین روز از ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری است، گفت: از تمامی خبرنگارانی که تمایل به دریافت طرح ترافیک دارند تقاضا می‌شود طی امروز و فردا و با مراجعه به سایت تهران من، نسبت به ثبت‌ مشخصات و مدارک خود اقدام کنند.

به گزارش تسنیم،سعیدیان‌فر در ارتباط با خبرنگارانی که به هر دلیلی تمایلی به دریافت طرح ترافیک ندارند نیز گفت: این افراد نیز می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده نسبت به ثبت مشخصات خود برای دریافت کارت بلیط مترو و اتوبوس به صورت رایگان اقدام کنند.

وی گفت: خبرنگارانی که نتوانند از طرح ترافیک استفاده کنند، می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده در حوزه حمل و نقل به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند ضمن اینکه در ارتباط با کارت بلیط‌های اشاره شده به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید