بررسی قیمت تمام شده تونل توحید و نیایش

    کد خبر :136626

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم در گزارشی که مدیریت کنونی از وضعیت شهرداری به شورا ارائه می کند تمامی مباحث مد نظر شورا لحاظ شده باشد، تاکید کرد: قیمت تمام شده پروژه های شهری از جمله تونل های توحید و نیایش و پل صدر را بررسی خواهیم کرد.

علیخانی در پاسخ به اینکه آیا به دنبال بررسی قیمت تمام شده پروژه های عمرانی در مدیریت گذشته از جمله تونل توحید و نیایش هستید؟ افزود: هنوز بحثی در این باره صورت نگرفته است اما با توجه به انتصاب معاون جدید معاونت فنی و عمران شهرداری تهران حتما به این مساله نیز ورود خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مباحثی که نیاز به بررسی داشته باشد، بسیار است، گفت: از معاون جدید عمرانی خواسته ایم تا گزارشی از روند پروژه های عمرانی دوره گذشته به کمیسیون ارائه دهد البته گزارش کلی از شهرداری درباره وضعیت شهرداری تهران در تمامی بخش ها خواسته شده است انتظار داریم در این گزارش مباحث فنی و عمرانی نیز لحاظ شده باشد و تخلفات صورت گرفته در پروژه های عمرانی نیز اعلام شود.

علیخانی با بیان اینکه قرارداد اولیه پروژه های عمرانی و مبالغ اولیه مصوب موجود است و می توانیم با قیمت تمام شده پروژه مقایسه کرد، اظهار کرد: برخی از قراردادهایی که هزینه های کمتری را برای اداره امور شهری داشتند در مدیریت گذشته لغو می شد و حتی برای این شرکت هایی که درست عمل می کردند، مشکل ایجاد می شد. تمامی این موارد در حال بررسی است.

وی درباره نحوه همکاری شهرداری با بانک زنجانی در پروژه صدر و نیایش نیز گفت: در حال بررسی این موضوع نیز هستیم کلیاتی از نحوه همکاری را می دانیم و از معاونت عمران در این باره درخواست گزارش کرده ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید