بررسی فناوری‌های نوین در پایش و کاهش آلودگی هوا و صدا در یک همایش ملی

    کد خبر :205839

ششمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا به عنوان بزرگترین رویداد سال در این حوزه با تلاش دانشگاه صنعتی شریف، طی روزهای 3 و 4 بهمن ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ششمین همایش مدیریت آلودگی هوا و صدا با هدف ارائه فعالیت‌های پژوهشی مرتبط و مورد نیاز در زمینه آلودگی هوا و صدا و تبادل نظر متخصصین برای جهت گیری در ارائه راهکارهای مبتنی بر اصول علمی برگزار می‌شود.

آلودگی هوا و صدا معضل اساسی زندگی در کلان‌شهرهاست. جامعه علمی هر کشوری علاوه بر تولیدات علمی در زمینه‌های پیشرو دنیا، باید بر اساس نیازهای واقعی و روزمره کشور جهت‌گیری کرده و به تولید محتوی علمی در این زمینه بپردازد. از این رو همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا به همت دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و انجمن علمی هوای پاک برپا می‌شود.

ششمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا به 10 محور می‌پردازد که شامل اندازه‌گیری و پایش آلاینده‌های هوا، منابع آلودگی هوا و مطالعات انتشار، مدلسازی آلودگی هوا، مطالعات شیمی و فیزیک اتمسفر، سنجش، مدلسازی و مطالعات انتشار آلودگی صوتی، اثرات بهداشتی و سلامتی آلودگی هوا و صدا، اثرات اجتماعی و اقتصادی آلودگی هوا و صدا، قوانین، مقررات، سیاست‌گذاری و مدیریت در آلودگی هوا و صدا، آلودگی هوا در محیط های بسته، فناوری‌های نوین در پایش و کاهش آلودگی هوا و انرژی و آلودگی هوا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت aqm.sharif.ir مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید